Gå til innhold

Nettopp fått meg xbox 360

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha! Dagsens kommentar! Vel, vel.

Du burde vite at om du ikkje hev HD-TV, får du ikkje maksimal utnytting av grafikken.

Du burde vite at den bråkar meir enn PS3, du må sette inn plata på gamlemåten, istaden for at den sugast inn.

Du burde vite at du ikkje burde delta i debatten om PS3 er betre enn Xbox360 eller ikkje - det er eit reint sløs av tid.

Endret av Norvegisk
Lenke til kommentar

Ja veit, har hatt en liten diskusjon med meg selv om hav jeg skulle kjøpe :) Men valget falt på xbox 360 pga at den var billig og det er den eneste konsollen med halo 3 :) Har den nå koblet til en gammel tv men skal kjøpe kabel for å koble den til pc skjermen. Har da lest at man kan sette kvaliteten til 1080p og få flotte bilder.

Endret av krokodille25
Lenke til kommentar

Jeg har flatskjerm og koblet xboksen til den via hdmi. Det gir meg 1080p uten noe problem, og det er bare å trykke en liten knapp på siden av skjermen for å skifte til PC-bildet.

Ting du bør vite:

* Mass Effect 2 kommer om en stund, så du bør spille gjennom Mass Effect 1 først om du liker rollespill.

* Det kan være jævlig vanskelig å koble til xbox live noenganger. Du kan få det til med enn gang, og kan du sitte i ukesvis uten å få det til tilsynelatende uten engang en feilmelding. Tro meg.

* Du kan spare mange penger på å kjøpe oppladdbare batterier. Jeg har alltid to i håndkontrolleren og fire i ladderen.

Lenke til kommentar

* Xbox koster egentlig litt mer å eie enn det jeg trodde da jeg kjøpte en. Blant annet:

* Xbox Live. Viss du skal ha det. Som da inngår at du må kjøpe et trådløst adapter til rundt 600, viss du ikke har mulighet for kablet nett.

* Batteriladere, som du kanskje trenger.

* Flere kontrollere?

Men vil også definitivt anbefale deg Xbox Live, viss du ikke har det. Velig gøy, og du får mye morro ut av dette. Men det koster litt penger.

Og viss du allerede har en batterilader, bruk den. Og kjøp oppladbare batterier. Sparer litt penger der.

Sikkert mer å vite om Xbox 360, men du finner ut en del selv også etterhvert :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Du burde vite at konsollen din må på reperasjon om 6 måneder.

Ikke enig med det dere, hadde min i ca 2 år før jeg fikk feil.

Nå passer det fint å nevne at som stor Xbox 360 fan, var innlegget ment som en humoristisk parodi på de gamle Xbox 360 konsollenes problem.
Lenke til kommentar
Xbox live koster ca 250,- / året.

Trådløsadapter koster 310 kroner.

Batteri og ladekabel for stikka (du kan lade mens du spiller) koster 49,-

Ny stikke koster 175,-

Alle priser er inkl. frakt.

Fristende med Live til 250,- istedenfor den vanlige dyre prisen ja. Men vil denne funke for oss som bor i Europa. Skumleste på siden du linka til, ser ut til at det de selger kun vil funke for de som er i USA og Kanada

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...