Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Begynt å miste interesse for kjæresten, hva skal jeg gjøre?

Gjest Slettet-UibOnr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor ofte er dere sammen/finner dere på ting?

Gjør noe nytt og spennende sammen.

Uansett...Jo lengre du går å "later" som om du liker henne så blir hun nok mer såret av det til slutt når du en gang kanskje kommer til å fortelle det uansett. Så enten burde du gi det hele en sjangse til, med andre ord legge mye i forholdet slik at følelsene kommer tilbake, eller så burde du bare si det som det er til henne.

Lenke til kommentar

Her høres det ut som dere har kommet til det punktet hvor forelskelsen har gitt seg. Og det er et kritisk øyeblikk i et forhold, for det er der man finner ut om man går fra å være forelsket, til å elske, eller om det bare var en forelskelse.

Du må finne ut av om dette er en mangel på følelser, eller om det bare er kjedsomhet. Uansett kan du ikke gå rundt å late som du har følelser, etter som dette kun vil gjøre ting værre for både deg og henne.

Sett deg ned med deg selv og få kartlagt hva du føler, og om det er mulighet for at dette endres. Hvis du faller til samme konklusjon som du har gjort i denne tråden, er det på tide å ende forholdet. Det er for det beste for begge parter, hvis en part ikke har følelsene som trengs for å få et forhold til å fungere.

Lenke til kommentar

Noen blir selvfølgelig lei når de har vært sammen med personen 24/7 i 2 uker. Dere var på ferie sammen i 2 uker, og for noen funker ikke det for å få tilbake følelsen. Derimot kan det funke å gjøre det motsatt, nemlig å være bort fra hverandre en liten stund. Hvis du har muligheten til å komme deg litt unna henne en ukes tid eller noe sånt så får du se om du får et savn eller ikke, hvis du ikke føler at du savner henne har du kanskje rett og slett ikke sterke nok følelser for henne. Og da er det ikke så mye du kan gjøre sånn egentlig, ingen kan bestemme over følesene sine, selvom man i enkelte tilfeller skulle ønske det.

Uansett hva som skjer, lykke til =)

Lenke til kommentar

forskjell på å ver forelska å elska noen da...

men letteste måten å holde på noen er å finne noen du kan være "venn" med å forelska i.

ei kul jente som er morsom, pen og bra utstrålig. sier ikke at hun ikke kan ha dette...:p men må jo ver ein grunn til at du er lei.

Har vert sammen me dama i 8månder fortsatt forelska, men frykter ikke at forelskelen skal ende, for eg elske å ver med henne kvert sekund uansett p.g.a hun kunne vert min bestevenn. elske den følelsen. er så utrolig herlig å leve på det:) går på skyer hele tide^^

Lenke til kommentar

Det beste forholdet jeg har hatt oppsto midt i total kaos, og ble en god del krangling senere...

Både jeg og hun fikk det samme problemet mtp forelelskelse, så vi slo opp no'n ganger midt i forholdet. Tok ikke lang tid før vi ble sammen igjen, og grunnen var ganske enkel: Når du er borte fra en person, og innser at du ikke kommer til å se den personen igjen, det er da savnen kommer inn i bildet. Og først da skjønner man om man virkelig er forelska/elsker personen.

Slår du opp kan du også risikere å miste henne for alltid, så er jo ikke noe jeg egentlig anbefaler.

Og en annen ting: Sex etter en måned tidlig? Føler meg litt uvanlig her... Skjer alltid "noe" etter andre "date" her i gården <.<

Lenke til kommentar
Det beste forholdet jeg har hatt oppsto midt i total kaos, og ble en god del krangling senere...

Både jeg og hun fikk det samme problemet mtp forelelskelse, så vi slo opp no'n ganger midt i forholdet. Tok ikke lang tid før vi ble sammen igjen, og grunnen var ganske enkel: Når du er borte fra en person, og innser at du ikke kommer til å se den personen igjen, det er da savnen kommer inn i bildet. Og først da skjønner man om man virkelig er forelska/elsker personen.

Slår du opp kan du også risikere å miste henne for alltid, så er jo ikke noe jeg egentlig anbefaler.

Enig her. Så kort sagt:

Du vet ikke hva du har før du mister det!

Lenke til kommentar

Husk at emnetittelen skal beskrive trådens innhold og det skal komme klart frem av førsteinnlegget hva temaet for tråden er. Unngå overdreven bruk av store bokstaver og tegn. Emnetittel skal være på minimum tre ord. I henhold til retningslinjene er emnetittel endret til noe som lettere kan gi bedre tilbakemeldinger og/eller assistanse.

Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding".

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...