Fred7555 Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 (endret) Hei Har en ekstern HD med ca. 800GB filmer med masse forskjellige formater, Gameboy og Nintendo 64-spill (spilles på emulator)+andre filer. Lurer da om jeg kan f.eks. installere VLC Media Player, de emulatorene og de andre programmene på den eksterne HDD'en, og når jeg kobler den til en PC som ikke har film-avspiller, eller de emulatorene, så kan jeg spille av filmene med VLC Media Player som er installert på HDD'en eller spille de spillene som er på HDD'en med programmet som er installert der. Funker det? Ganske dumt spørsmål, men ble veldig usikker mens jeg satt og tenkte på det Takker Endret 26. juli 2009 av Fred7555 Lenke til kommentar
krokodille25 Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Jepp det kan du. Bare kopier mappa fra programfiler på pcen din over til den eksterne hdden. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Ja, det går. Det er en del program som finnes i 'Portable Apps' utgaver, som betyr at de kan brukes slik. http://portableapps.com/apps/music_video/vlc_portable Lenke til kommentar
krokodille25 Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Går tilogmed ann å installere spill på minne pinner og spille de. Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 26. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2009 Kan jeg bare kopiere Program-filen til f.eks VLC Media Player over i "Programmer" i den eksterne hdd-en, eller er det best/anbefalt å laste programmet ned, også installere den vanlige veien, bare jeg velger ekstern disk og ikke C:/intern? Takker Lenke til kommentar
krokodille25 Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 du kan gjøre begge deler uten problemer Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 26. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2009 Okai, godt å vite Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå