scirocco Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Er du helt på tryne du anbefaler vel ikke noen og instalere ligitech drivere. De er meget sansynlig de verste driverene i historien. Folk her i verden har laget krig for mindre problemer enn logitech drivere. Har et trådløst tastatur og mus fra logitech og er helt avhengig av driverne dems for at ting som strømsparing og tilleggsfunksjoner skal funke. Kan ikke erindre at det har vært noen problemer med logitechdriverne. Det hadde kanskje vært en fordel å begrunne utsagnene dine istedet for bare å slenge ut usammenhengende drit ingen gidder å lese uansett. Lenke til kommentar
Photons Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Er du helt på tryne du anbefaler vel ikke noen og instalere ligitech drivere. De er meget sansynlig de verste driverene i historien. Folk her i verden har laget krig for mindre problemer enn logitech drivere. Mulig det. Men siden du er så 'opplyst', så har du vel et tips om hvem som utvikler ordentlige drivere da? Eller? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Jeg anbefalte også og laste ned Sun sin java og da. Ms sin java er det største makkverket som noen ganger er laget, Etter noe problemer med å installere Service Pack 1 etter XP installasjon en gang, så fikk jeg ikke Java, da den er implementert i SP1. Lastet da ned en annen Java (tror det var Sun), og da fikk jeg ikke betalt regninger i nettbanken. Så fort jeg fikk ordnet med SP 1 og MS Java, så gikk det uten problemer. Så alle Java har vel sine pluss og minus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå