SirDanceAlot Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Nesten hver gang jeg entrer ITavisen.no, så kræsjer IE og pc'n rebooter. Det er kun på denne siden det skjer. Er det noen andre som har opplevd det samme? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Kan være Javaen din. Prøv å laste ned nyeste java, eller hva det nå heter (Finnes en del Java. Den du skal ha er den som jeg mener husker å ha en hvit bakgrunn med en rykende kaffekopp på eller noe merkelig. Så aldri nøye på den. Heter Java Web Start eller.no) Lenke til kommentar
notarget Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Ja. det kan være pågrunn av Java flash greiene som itavisen.no bruker Lenke til kommentar
SirDanceAlot Skrevet 12. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2003 Ja kanskje det ligger der...har riktig nok ikke opgradert den fordi det ikke har vært noe prob tidligere. Skader sikkert ikke å prøve...(løper av sted til microsoft update) Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Har dere aldri merket at IE aldri blir ferdig med og laste en side på itavisen. Den jordkloden i øvre høyre hjørne stopper aldri og progress bar står på 99% IE suger Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Har dere aldri merket at IE aldri blir ferdig med og laste en side på itavisen. Den jordkloden i øvre høyre hjørne stopper aldri og progress bar står på 99% IE suger Heller Itavisen som suger da vel, hvis det kun er der det skjer. Lenke til kommentar
jorank Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 jeg bruker ie6, og kloden slutter rimelig rask å snurre hos meg iallfall.. tar vel noen sek. ellers har jeg ikke hatt noen problemer med itavisen... j2sdk 1.4.1 installert. Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Har dere aldri merket at IE aldri blir ferdig med og laste en side på itavisen. Den jordkloden i øvre høyre hjørne stopper aldri og progress bar står på 99% IE suger Heller Itavisen som suger da vel, hvis det kun er der det skjer. Det er nok microsoft sin bugete java som gjør det. Det virker sikker bra hvis du skaffet deg java ifra SUN Lenke til kommentar
SirDanceAlot Skrevet 12. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2003 Argh..@?$¤....Fremdeles det samme. Det dukket opp for ca 14 dager siden og det merkelige er at det kun er denne siden. Noen som vet om det være mulig å kræsje IE med aggresive popup/reklame?..Som den ITavisen bruker. Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Argh..@?$¤....Fremdeles det samme.Det dukket opp for ca 14 dager siden og det merkelige er at det kun er denne siden. Noen som vet om det være mulig å kræsje IE med aggresive popup/reklame?..Som den ITavisen bruker. Hvorfor ikke gjøre det lett last ned opera eller mozila og bruk ie til sider som ikke vil vises bra i andre netlesere Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Hvorfor ikke gjøre det lett last ned opera eller mozila og bruk ie til sider som ikke vil vises bra i andre netlesere Jeg er selv svoren Operatilhenger, men også Opera sliter med Itavisen hvis du har en eller annen feil med Java-installasjonen. Problemet forsvant ihvertfall da jeg disablet Java, og forsvant permanent da jeg installerte Opera med java på nytt. Jeg er ganske sikker på at dette skyldes apleten de bruker for å måle web-trafikk. Digi.no og Nettavisen har samme jævelskapet på sidene sine. Altså: sørg for å ha installert og konfigurert Java-plugin riktig. Lenke til kommentar
Krisss Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Har en trådløs mus fra Logitech. Hver eneste gang jeg er på ITavisen.no og scroller ned siden fortsetter scrollen sv seg selv helt til bunnen av siden. Noen flere som har opplevd dette? Noen som har en fiks for dette? Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Hvis du laster ned java så ikke last ned "kaffe" java'en.. Bilde av en kaffi kopp nedi hjørnet av pc'en når du starter.. den er bøgg rett igjennom.. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 IE suger Heller Itavisen som suger da vel, hvis det kun er der det skjer. Det er nok microsoft sin bugete java som gjør det. Etter hva dostojevski skriver så er ikke det helt riktig Jeg er selv svoren Operatilhenger, men også Opera sliter med Itavisen hvis du har en eller annen feil med Java-installasjonen. Så da er det nok allikevel Itavisen, og ikke Explorer, som suger. I alle fall i dette tilfellet :-) For når fenomenet oppstår på en eneste side, så må det jo være den siden som har en feil eller ikke er laget på en måte som nettlesere takler. Hvorfor ikke gjøre det lett last ned opera eller mozila og bruk ie til sider som ikke vil vises bra i andre netlesere Hva hvis man ikke vil bruke andre nettlesere da? Jeg har prøvd flere nettlesere, inkludert Opera (i ett par uker) og Navigator (største makkverket av en nettleser ever) og har til nå kun følt meg hjemme med Explorer. Jeg prøvde Opera og VILLE gå over fra Explorer så jeg anstrengte meg for å lære meg Opera, men jeg lærte meg aldri å like det. Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Har en trådløs mus fra Logitech. Hver eneste gang jeg er på ITavisen.no og scroller ned siden fortsetter scrollen sv seg selv helt til bunnen av siden. Noen flere som har opplevd dette? Noen som har en fiks for dette? JA! Alle pcene på skolen vår er slik, noe som er ekstremt irriterende! Hvis noen hadde en fiks for dette vet jeg om flere mennesker som ville være evig takknemlige. Lenke til kommentar
enden Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 trikset er å gå til http://java.sun.com/getjava/download1.html Det er dette som er java! Lenke til kommentar
Krisss Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Problemet med at scrollen på Logitech mus går av seg selv på bla ITavisen.no løste seg lett med å installere den nyeste Mouseware fra logitech.com - download!! Lenke til kommentar
pekle Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Altså: sørg for å ha installert og konfigurert Java-plugin riktig. Eventuelt: deaktiver Java. --------------------------------------------------- Mitt private korstog: fjerne Java frå desktop Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 IE suger Heller Itavisen som suger da vel, hvis det kun er der det skjer. Det er nok microsoft sin bugete java som gjør det. Etter hva dostojevski skriver så er ikke det helt riktig Jeg er selv svoren Operatilhenger, men også Opera sliter med Itavisen hvis du har en eller annen feil med Java-installasjonen. Så da er det nok allikevel Itavisen, og ikke Explorer, som suger. I alle fall i dette tilfellet :-) For når fenomenet oppstår på en eneste side, så må det jo være den siden som har en feil eller ikke er laget på en måte som nettlesere takler. Hvorfor ikke gjøre det lett last ned opera eller mozila og bruk ie til sider som ikke vil vises bra i andre netlesere Hva hvis man ikke vil bruke andre nettlesere da? Jeg har prøvd flere nettlesere, inkludert Opera (i ett par uker) og Navigator (største makkverket av en nettleser ever) og har til nå kun følt meg hjemme med Explorer. Jeg prøvde Opera og VILLE gå over fra Explorer så jeg anstrengte meg for å lære meg Opera, men jeg lærte meg aldri å like det. Jeg anbefalte også og laste ned Sun sin java og da. Ms sin java er det største makkverket som noen ganger er laget, Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Problemet med at scrollen på Logitech mus går av seg selv på bla ITavisen.no løste seg lett med å installere den nyeste Mouseware fra logitech.com - download!! Er du helt på tryne du anbefaler vel ikke noen og instalere ligitech drivere. De er meget sansynlig de verste driverene i historien. Folk her i verden har laget krig for mindre problemer enn logitech drivere. Edit: trykkleif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå