Gjest guestxn Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Yo yo! Eg gjorde det slutt med xn for nokre mnd sida, vi lot dårlig kommunikasjon ødelegge forholdet over lengre tid. Begge er akkuratt det den andre ser etter. Vi slutta å vere åpne for kverandre, mange misforståelser og følelser som vart holdt inne. Eg følte ho var følelses messig jojo, mens ho følte ho ikkje kunne fortelle ting til meg. Eg vart irritert når ho begynte å grine, og når ho ikkje fortalte kvifor. så det vart en sånn ond sirkel nesten. Xn sa at p-pille hormon sakene gjorde at ho vart ustabil, og legen hadde bekrefta at ho ikkje tålte dei vanlige typane med p-piller, men no seier ho idag når vi skulle renske lufta at ho var jojo fordi eg ikkje åpna meg for ho, at eg aldri stillte opp for ho. Da sjølvtilliten henna dalte og vekta este, så var eg der, og gjorde alt mulig for ho for at ho skulle føle seg vel. Men ho avviste alt eg sa, tok ikkje det til seg. Så eg satt der med inntrykket av at ho ikkje tok det eg seriøst og heller ville kravle ned i gjørma og ligge der. når eg fortalte ting til ho, og åpna meg opp så svarte ho med 2 ord, som "ja men" og begynner å prate om noke anna. Ho begynte å bli negativ, og sa at ho ikkje fortjente en sånn fyr som meg bla bla bla. Da begynte eg å gli inn på det sporet fordi ho sa sånt så ofte. Ho mista sin egen sosialeverdi kan en vel sei. X'n og eg har en special connection, det var instant love at first sight. Eg kan møte andre, men tankane detter fort tilbake på ho. Ho er den type dama som eg kunne tenkt å gifta meg med, fått unger. Men eg går fra å ha lyst til å forlove meg med ho, dagdrømme om oss, til å berre bli irritert ho åpner kjeften. Forrige veke etter vi hadde litt stillhet, så sender ho melding om at ho savner å vere med meg, vil ha det gøy med meg etc. Så har vi sex, og så seier ho at ho ikkje har følelser. Så vi kunne vere FB. I går kveld så ringte ho å sa ho var begynt å bli forelska i en fyr, da var eg på vei til fest. Og humøret mitt vart berg å dalbane delux, og har vert det heilt til no. Vi prata på nettet istad, ho fortalte at forrige veke så følte ho fortsatt at eg var alt ho ville ha. Men ho følte eg skubba ho vekk, men det var jo ho som sa ho ikkje hadde følelser. Den nye fyren er eitpar å eldre enn meg, eg veit kem han er. Ho seier han minner om meg da vi møttes den gangen da vi vart forelska, samme type kropp, hårfargen etc. Den høge mørke typen. Fikk litt inntrykket av at ho kanskje er "forelska" i han fordi han minner om det vi hadde. mens vi prata om det her så satt ho gråtkvalt. Det er jo rart for min del at ho kan savne meg, ha sex med meg, ikkje ha følelser for meg, og så sitte gråtkvalt? Eg begynte å få litt småfølelser for ei dame, som eg i alle år har sett på som uoppnålig, vi møttes tilfeldig endag og ho viste interesse, så tok vi oss en is-date på en torsdag, fredag og lørdag så rota vi, men eg hadde ikkje sex med ho sjølv om eg hadde muligheten. Hadde lovt xn at vi ikkje skulle vere med andre personer på ei stund. Og det holdt eg. Det dei fleste kjem til å sei er vel at eg berre må bli ferdig med xn. Men kvifor klarer eg ikkje å slutte å bry meg? Skjønner ikkje heilt kva ho eller eg driver med. Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Hva mener du når du skriver: jojo? Eg følte ho var følelses messig jojo vi skulle renske lufta at ho var jojo fordi eg ikkje åpna meg for ho Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 med jojo, så meiner eg den runde dingsen med tråd i som snurrer opp og ned på tråden som du holder på fingeren med andre ord at det går vel opp og ned. klarer eg å slutte å tenke på det i 2sekunder, så er det tilbake igjen, klump i magen Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Det første jeg tenker når jeg leser dette er at ja, du må bli ferdig med x'en din. Tror det kan være en god ide å holde deg unna henne en stund fremover, og fokusere på deg selv. Finn ut av dine egne følelser først og fremst før du begynner å tenke for mye på hennes følelser. Det kan virke som at det bare er de gamle følelsene dine som fortsatt henger igjen, noe som ikke er unormalt når dere var sammen så lenge, og det bare er et par mnd siden det ble slutt. Gi deg selv litt pause fra henne til å kunne tenke klart i stedet for å få forvirringen av henne på toppen av de allerede forvirrede følelsene dine. Det vil gjøre deg godt! Og ikke minst vil det gjøre henne godt, for hvis det fortsatt er noe i følelsene hennes, vil det blir forsterket og gjort klart for henne når hun får muligheten til å savne deg. Så lenge dere begge snakker mye, har sex, og ikke gir hverandre pausene, vil ingen av dere kunne klare å komme dere videre, eller finne ut at det er dere to som skal være sammen. Ta tiden til hjelp! Lykke til Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Takker for svar smurstafa=) Sånn totalt sett så føler eg meg egentlig ganske bra, humøret er på topp. motivasjonene er høgre enn før. Men det gneger fortsatt meir enn eg ønsker det her. Ho sa igår at ho håpte det forstatt vart oss engang, men ho var forelska i han no, og visste ikkje om ho kom til å ende opp med han her. Og nå har dei blitt ilag. Rart ho klarer å snu seg så fort. Er litt skadefryd i å sjå at han eg ser mykje bedre ut enn han. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Haha, det er rette innstillingen! Det viktigste for deg nå, er at du ikke sitter på gjerdet og venter på henne bare fordi hun har sagt at hun håper på at det blir dere. Ikke kom løpende tilbake til henne hvis hun bestemmer seg en dag for at det er deg hun vil ha. Gå bare tilbake til henne på dine egne premisser, så du ikke ender opp med å bli behandlet som en tøffel som hopper hver gang hun sier hopp. Bare det at hun sa at hun var forelsket i denne nye fyren, viser at hun i hvert fall ikke på dette tidspunktet mener det hun sa ang dere to, men at hun vil ha deg som en sikkerhet å falle tilbake på hvis det skulle gå galt med denne nye fyren.. Kom deg ut, møt nye jenter, og ikke minst nyt hvert eneste sekund av livet. Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 gjerdet er så uaktuelt som det kan bli. Det var eg som slo opp med ho, så da blir det løk om eg skal vente på ho, så det skal eg holde meg for god. Ho var jo gravid også en liten periode denne frøkna, men mista barnet, dette fortalte ho ikkje før eg hadde gjort det slutt. Weird shit. Nyte livet er begynt, pulte bestevenninna henna hin dagen, og har vert med ei anna frøken som var den første etter xn. var temmelig løye. Har avtalt sex med to damer neste gang eg møter dei, samt eg har ordna en date med ei som er en 10'er blir awesome. Deilig å ha kvitta seg med gammel bagasje. Eg flytter til utlandet over nyttår, og blir vekke 1-4år. så får ha det så morro så mulig her imens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå