RainbowLady Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Jeg bare lurer, pleier man å få innvilget søknader om permisjon fra VGS grunnet ferieavvikling? Gjelder én uke. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Ja, er kun en sjelden gang (gjerne under eksamener osv) de gir avslag. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Med unntak av skolen jeg gikk på. Der hørte det til skjeldenhetene at noen ble gitt noe som helst permisjon. Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 26. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2009 Det kommer litt an på rektor, altså? Har gode karakterer og et ellers lavt fravær noe å si? i 10. klasse på ungdomsskolen hadde jeg 0 dager og 0 timer i fravær 1. termin, og tok 5 dager etter jul til å dra på ferie. Lenke til kommentar
mjskovly Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Retningslinjene fra fylkeskommunen og mengden regelhysteri blant skoleledelsen har nok mye å si, ble mye vanskeligere å få fri etter kunnskapsløftet på skolen min Lenke til kommentar
50pesos Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) Litt fravær gjør ingenting, tar støtt litt ferie selv innimellom. En uke fravær betyr fint lite, si at du er forkjøla eller noe. Endret 27. juli 2009 av 50pesos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå