CorporalClegg Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 (endret) Det er mitt ansvar som gutt å være med på alt og alltid være klar til å eskalere, og det er hennes ansvar som jente å si ifra når det begynner å gå for langt. Det er akkurat som å parkere en bil, jeg sitter bak rattet og hun står utenfor og sier "Litt til.. Litt til.. Der!" Dunker jeg bilen i garasjedøren fordi hun ikke tør å gi beskjed så burde jeg ikke måtte betale for skadene. Og lenger enn det har jeg ikke tenkt å strekke metaforen. EDIT: Husker ikke hvor denne kommer fra, men tror det var en kar som sleit med å tørre å få ei jente til sengs. Problemet var at han ikke viste hvor grensen gikk, her er vel svaret? Endret 19. august 2009 av Corporal Clegg 1 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Hehe, gjorde kvelden min litt bedre =) Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Stefan er god på metaforene. Fikk fram et smil her også. Lenke til kommentar
Xsos Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Den var konge, jeg fikk meg en latter^^ Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Haha. Genial metafor Lenke til kommentar
zizozietzy Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 dette var en finfin metafor du! Lenke til kommentar
JeanDietrich Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Kom igjen, så skal vi få fram (ut)løsningen fra min snasne Pytagoras! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Haha, oppfinnsomt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå