Gå til innhold

Beste mus til spilling

Anbefalte innlegg

Jeg spiller counter-strike aktivt og lurer på hvem som er den beste "Spille-musen" driver og ser litt på MX700, MX500, Mouseman Dual optical og Microsoft intelli mouse 3.0.

Lurer på hvem som er best.

På forhånd takk!

for det første, det heter "hvilken er best", ikke "hvem". ordet "hvem" bruker man om personer.

når det kommer til valg av mus, så er intellimouse 3.0 best. logitech-muser er for søppel å regne, jevnt over.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-QqZexW9o

siden boomslang-mus generelt faller fra hverandre etter et par minutters bruk, så nei, de er ikke bra nok.

Endelig så er vi enige i noe :lol:

Lenke til kommentar

Har nettopp kjøpt en wireless intellimouse explorer... Musa er bra, men det er ingen problem å bevege den sakte nok til at pekeren ikke reagerer... Vet ikke om dette gjelder de trådbaserte musene til microsoft også??

Gratulerer med dagen folkens:)

Lenke til kommentar
Har nettopp kjøpt en wireless intellimouse explorer... Musa er bra, men det er ingen problem å bevege den sakte nok til at pekeren ikke reagerer... Vet ikke om dette gjelder de trådbaserte musene til microsoft også??

Det gjelder absolutt ikke alle MS-mus. Det er selvfølgelig mye en smakssak, men min mening er at det ikke er noen mus som kan måle seg med MS IntelliMouse Explorer 3.0 (gjerne på fUnc).

Lenke til kommentar
for det første, det heter "hvilken er best", ikke "hvem". ordet "hvem" bruker man om personer.

Oi, oi. Les nettikette-guiden:

Men, husk alltid at det finnes mennesker som har lese- og skrivevansker. En kritiserer aldri andre for skrivefeil eller grammatiske feil. Om spørsmålet er dårlig formulert, spør du fint om posteren kunne være så snill å omformulere spørsmålet.
Lenke til kommentar

Oi, oi. Les nettikette-guiden:

Men, husk alltid at det finnes mennesker som har lese- og skrivevansker. En kritiserer aldri andre for skrivefeil eller grammatiske feil. Om spørsmålet er dårlig formulert, spør du fint om posteren kunne være så snill å omformulere spørsmålet.

oi, oi meg i rompen. det kalles 'å korrigere', ikke gi dem pepper fordi vedkommende skrev feil. hadde jeg gjort det, ville det stått 'din %"#¤%! bidige bidige skitt au etc.. dust som ikke klarer å skrive riktig!!'

Lenke til kommentar
trådløs mus til cs? :lol:

Noe galt i det? :-?

Ja, den er merkbart treigere, og har i tillegg de tunge batteriene å bære på.

Hehe. vekt er en fordel da. er en grunn til at logitech setter lodd inne ledningsmusene sine.

Hah, loddene i logitech musene ja... de fleste som spiller proft tar gjerne å skrur ut disse loddene. Ekstra tyngde er ikke bra i spill hvor man skal reagere kjapt!

Lenke til kommentar
Jeg spiller counter-strike aktivt og lurer på hvem som er den beste "Spille-musen" driver og ser litt på MX700, MX500, Mouseman Dual optical og Microsoft intelli mouse 3.0.

Lurer på hvem som er best.

På forhånd takk!

når det kommer til valg av mus, så er intellimouse 3.0 best. logitech-muser er for søppel å regne, jevnt over.

Og for å korrigere så er flertall av mus mus ikke muser

:wink: [/i]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...