Ullsokk1 Skrevet 26. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2009 Hei! Snart er det Temaparty og det er yrker som står på lista denne gangen! =D Da trenger jeg forslag til noen dristige kostymer eller rett og slett noe jeg blir lagt merke til i! xD Kom med forslag -Ullsokk1 Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 26. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2009 Burleskdanser, billettkontrollør fra Ruter, menneskelig skilt Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 26. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. juli 2009 billettkontrollør fra Ruter? Hva vil det si? xD Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 26. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2009 hehe, om du ikke bor i Oslo er det nok kanskje ikke noe du har kjennskap til. dette er personer i "flotte" marineblå uniformer som sjekker billett på buss, trikk og T-bane. Selv syns de nok dette gir et hint av autoritet Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 26. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. juli 2009 Nå skjønner jeg Flere forslag? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 26. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2009 (endret) Hogstarbeider, ta på deg sånn hjelm med gitter foran, motorsagbukser med bukseseler, værnestøvler,rutete flanellskjorte (eller ingenting hvis du vil bli lagt merke til er vel en fordel med stort hårete bryst også...) og dra med en motorsag Ta av kjedet og pass på å ha bensin på den så du kan skremme folk. Endret 26. juli 2009 av multisync Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå