IceBlitz Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 http://www.43rumors.com/ft4-17mm-45mm-and-75mm-lens-to-come-in-black/ Spennende! Da kommer jeg til å bytte ut min 45mm F1,8 til sort hvertfall. Det ser helt mongo ut å ha den bittelille sølvfargede puppen på mitt store GH3. Nesten så jeg ikke tør å dra denne komboen fram blant folk fordi det ser så stygt ut, men jeg gjør det jo alikevel såklart. Men blir langt finere i sort da uansett Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 http://www.43rumors....-come-in-black/ Spennende! Da kommer jeg til å bytte ut min 45mm F1,8 til sort hvertfall. Det ser helt mongo ut å ha den bittelille sølvfargede puppen på mitt store GH3. Nesten så jeg ikke tør å dra denne komboen fram blant folk fordi det ser så stygt ut, men jeg gjør det jo alikevel såklart. Men blir langt finere i sort da uansett Svart er endel finere, men jeg gidder ikke å bruke masse spenn på en limitied edition for å få det i svart, skjerpings olympus. AtW Lenke til kommentar
Rmatt Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 EP5 ser nu veldig så bra ut! http://www.43rumors.com/ Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 (endret) EP5 ser nu veldig så bra ut! http://www.43rumors.com/ I just jizzed my pants Fra spøk til revolver, så synes jeg dette kameraet har et knappelayout som ligger nærmere det jeg mener OM-D E-M5 skulle hatt. Endret 30. april 2013 av tomsi42 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Ja, den så bra ut, hadde jeg kjøpt i disse tider hadde jeg nesten garantert valgt denne kontra EM5, men jeg kjøpte i fjor, og det er ikke så mye som tilsier ett bytte heller akkurat. AtW Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 (endret) I just jizzed my pants Fra spøk til revolver, så synes jeg dette kameraet har et knappelayout som ligger nærmere det jeg mener OM-D E-M5 skulle hatt. Det har du helt rett i - synd Olympus må ha 2-3 generasjoner av hver modell før de får det til... Men er denne værtettet ? Endret 30. april 2013 av fo2re Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Men er denne værtettet ? Det er den nok ikke. Men det er helt greit for min del. Får bare håpe at den ikke blir for dyr. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Jeg har blitt så glad i OM-D'n på kort tid at tok en råsjans søndag på en shoot for en artist. Bildene skal brukes til CD cover, plakat og promo, tok noen bilder med Nikon og resten med OM-D'n så vil de neste dagene vise om de holder mål. Personlig var det helt rått og kunne dasse rundt på ett jorde med noen få hundre gram utstyr mot flere kg tidligere og kun fokusere på motivet og ta bilder bilder bilder. 2 Lenke til kommentar
eks Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 I just jizzed my pants Fra spøk til revolver, så synes jeg dette kameraet har et knappelayout som ligger nærmere det jeg mener OM-D E-M5 skulle hatt. Næh see... Der får du jo to snurrehjul jo, vippeskjerm og... Når det er sagt, så ser det ut som om VF-4 er en stor klump. Ser og at 17/1.8 kommer i sort og, kanskje det stemmer med ryktet om at også 45/1.8 og 75/1.8 også vil komme i sort...? Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Prisen på sorte 12mm settet er jo helt i ammetåka, håper virkelig noen i Japan får hue ut av ræva og får ut sorte versjoner av alle fastobjektivene framover til en pris som gir mening. Lenke til kommentar
Rmatt Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 I just jizzed my pants Fra spøk til revolver, så synes jeg dette kameraet har et knappelayout som ligger nærmere det jeg mener OM-D E-M5 skulle hatt. Du e inne på noe der. Ser ut som det bakre hjulet er veldig flott lassert! Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 (endret) Jeg har blitt så glad i OM-D'n på kort tid at tok en råsjans søndag på en shoot for en artist. Bildene skal brukes til CD cover, plakat og promo, tok noen bilder med Nikon og resten med OM-D'n så vil de neste dagene vise om de holder mål. Personlig var det helt rått og kunne dasse rundt på ett jorde med noen få hundre gram utstyr mot flere kg tidligere og kun fokusere på motivet og ta bilder bilder bilder. Hvis ikke OM-D kunne blitt brukt til det siterte formålet er det ikke kameraet det hadde vært noe feil med hvertfall Så du kan være helt trygg. Eller? hehe neida. Endret 30. april 2013 av IceBlitz Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Næh see... Der får du jo to snurrehjul jo, vippeskjerm og... Når det er sagt, så ser det ut som om VF-4 er en stor klump. Ser og at 17/1.8 kommer i sort og, kanskje det stemmer med ryktet om at også 45/1.8 og 75/1.8 også vil komme i sort...? VF4 ser vel stor ut; men jeg klarer meg nok med en VF2 eller VF3. Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Hallah folkens; Se prisen på 17/1.8 nå i prisguiden... Anbefales på det sterkeste!! Det er mitt "standardobjektiv", and I love it! Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Hvis ikke OM-D kunne blitt brukt til det siterte formålet er det ikke kameraet det hadde vært noe feil med hvertfall Så du kan være helt trygg. Eller? hehe neida. Trygg er vel ordet, jeg har kun tatt noen få bilder med det før "alvoret" sist søndag og Nikon har jeg brukt i flere år så det kameraet kjenner jeg ut og inn, mens Olympusen har jeg lite erfaring med. Heldigvis så fungerte det over all forventning så ett par timer på pendlertog hvor jeg fikk satt det opp og testet ting hjalp godt til. Lenke til kommentar
birk88 Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Hallah folkens; Se prisen på 17/1.8 nå i prisguiden... Anbefales på det sterkeste!! Det er mitt "standardobjektiv", and I love it! Det var "rimelig". Omtrent samme prisavslag som Fotovideo gir denne uken på 12mm'eren. Kanskje det blir denne på meg? Har lurt på 12mm'eren, men har ikke funnet noen gode argumenter iom. at jeg har 14mm'eren til Pana. kiskogl: Bruker du den manuelle fokusen mye? Dvs. det nye systemet som er på denne og 12mm'eren? Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Hallah folkens; Se prisen på 17/1.8 nå i prisguiden... Anbefales på det sterkeste!! Det er mitt "standardobjektiv", and I love it! Men, se også erfaringene men butikken som selger den rimelig: https://prisguiden.no/butikker/ateadirect Er ellers usikker på om jeg skal ta meg råd til 17mm når jeg har 20mm alt: http://www.thephoblographer.com/2013/04/26/quick-comparison-olympus-17mm-f1-8-vs-panasonic-20mm-f1-7/ Lenke til kommentar
birk88 Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Hmm. Ikke spesiellt positivt for Ateadirect , nei. Men de er jo store mot firmaer, så det kan vel være de skjerper seg etterhvert. Lenke til kommentar
eks Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 (endret) Flere bilder av E-P5: Sammen med E-M5: Ser forresten en sort 45/1.8 på det sorte E-P5-huset, og en sort 75/1.8 på det sølvfargede i bakgrunnen... Endret 1. mai 2013 av eks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå