blured Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Noen som vet hvor i Oslo de selger Retrospective (5)? (Vet at FotoVideo fører de, men de har for tiden bare blå inne.) Lenke til kommentar
ulfgre Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Noen som vet hvor i Oslo de selger Retrospective (5)? (Vet at FotoVideo fører de, men de har for tiden bare blå inne.) Når jeg lette etter de sist i Norske butikker fant jeg dem kun hos Fotovideo. Kjøpte en 5' jeg har med overalt hver dag og en 20' jeg bruker når jeg skal ha med alt av blitztriggere, blitzer og objektiver. Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Har ikke funnet en annen butikk i hele norge som har Think Tank Retrospective jeg heller. Jeg bestilte meg en 7'er fra fotovideo i forrige uke, som ikke var på lager. Plutselig ble "forventet på lager"-status endret fra 20.3.13 til 15.5.13! I dag tidlig fikk jeg mail om at ordren var sendt, så de surrer ganske mye med lagerstatus på de der for tiden. Ville tatt lagerstatus som står på nettsiden deres med en klype salt. Lenke til kommentar
se# Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Ville tatt lagerstatus som står på nettsiden deres med en klype salt. Jeg ville tatt alle lagerstatuser med minst en klype salt, uansett butikk. Inntil de faktisk har det på lageret selv er det så mye usikkerhet at statusen i mange tilfeller er helt meningsløs. Men med standardvarer som importøren har nok av stemmer det ofte rimelig bra. Lenke til kommentar
Nordentro Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Har også den veska. Det går faktisk et 7" nettbrett i sidelomma! Jeg bruker retroveska til PEN i brunt skinn. Får også plass til 7.7 tommer nettbrett så vidt Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Jeg bruker retroveska til PEN i brunt skinn. Får også plass til 7.7 tommer nettbrett så vidt Det er en snasen veske, er den forsatt å få kjøpt? Hva er målene på nettbrettet? Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Ja, ja, får vel ta til å trene med vekter igjen. Skal til å prøve meg på Olympus E-5/12-60/50-200, til avveksling fra de småPENe! Lenke til kommentar
eks Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Det er en snasen veske, er den forsatt å få kjøpt? Hva er målene på nettbrettet? Hvis det er denne du tenker på, så er nok den dessverre utgått... Det er den jeg har og, men den har ikke plass til noe nettbrett. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Hvis det er denne du tenker på, så er nok den dessverre utgått... Det er den jeg har og, men den har ikke plass til noe nettbrett. Det var det jeg fryktet. Den store hadde passet meg utmerket. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Morsomme vesker, har denne og den aller minste som akkurat får trøkket en EP-3 nedi med kitobjektivet. Blitt støvsamlere etter at tok i bruk Wotancraft. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Morsomme vesker, har denne og den aller minste som akkurat får trøkket en EP-3 nedi med kitobjektivet. Blitt støvsamlere etter at tok i bruk Wotancraft. På tide å gjøre en handel igjen, altså? Lenke til kommentar
Nordentro Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Det var det jeg fryktet. Den store hadde passet meg utmerket. Utgått ja, kanskje den kan bli verdt litt om noen år Lenke til kommentar
blured Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Etter å ha gjort endel research på hva som er tilgjengelig av fotobager, endte jeg tilslutt på Billingham Hadley Pro (helt sort utgave). Litt dyrere enn Retrospective 5, men jeg liker virkelig at den ikke ser ut som en fotobag + at en kan ta ut innholdet og bruke den som en helt vanlig messenger bag. 1 Lenke til kommentar
eks Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Dette kunne da vært trivelig, uavhengig av om den blir konstant f2.8 eller f2.8-4... Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 På tide å gjøre en handel igjen, altså? Jeg må ta en runde i tenkeboksen siden den ikke kan skaffes lenger og er en kul veske. Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 43rumors.com har gode nyheter til oss http://www.43rumors.com/patent-olympus-12-40mm-f2-8/ Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Jeg må ta en runde i tenkeboksen siden den ikke kan skaffes lenger og er en kul veske. Helt i orden Lenke til kommentar
oysteitm Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Etter å ha gjort endel research på hva som er tilgjengelig av fotobager, endte jeg tilslutt på Billingham Hadley Pro (helt sort utgave). Har den - den er genial! Grattis Lenke til kommentar
Nordentro Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Ser noktor.com har lagt ut den nye SLR magic 25mm 0.95 objektivet nå, noen som har planer om å kjøpe? Jeg har Voigtlanderen fra før, men det hadde vært morsomt å testet SLr magic sin også Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Ser det prates litt om bærevesker her, jeg kjøpte i går en Lowepro Event Messenger 150 da min gamle væske kun får plass til kameraet med påmontert objektiv. Jeg har en Pentax K-5, jeg får nå plass til kameraet med påmontert objektiv og to ekstra objektiver. Er også lomme for nettbrett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå