miCro Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Det er veldig fristende å hoppe i med en haug med fastobjektiver når man først har et kamera som E-M5, men kit-objektivet er overraskende fleksibelt. Spesielt når det gjelder macro. Lenke til kommentar
Bringisen Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Det er veldig fristende å hoppe i med en haug med fastobjektiver når man først har et kamera som E-M5, men kit-objektivet er overraskende fleksibelt. Spesielt når det gjelder macro. Ja det virker utrolig bra , flott skarphet slik jeg kan se det på denne skjermen i denn tørrelsen. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Det er veldig fristende å hoppe i med en haug med fastobjektiver når man først har et kamera som E-M5, men kit-objektivet er overraskende fleksibelt. Spesielt når det gjelder macro. Rart hvordan folk er flinke på å syte på ting uten å ha testet det selv lizzom - Steve Huff hadde ett bra innlegg om det objektivet for noen dager siden. Værtettet er ikke noe man skal kimse av med det bedritne sommerværet vi har 2 året på rad, og ifølge de som har peil så er dette vi har i vente de neste par hundre år. YeY Lenke til kommentar
Bringisen Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Det er veldig fristende å hoppe i med en haug med fastobjektiver når man først har et kamera som E-M5, men kit-objektivet er overraskende fleksibelt. Spesielt når det gjelder macro. Rart hvordan folk er flinke på å syte på ting uten å ha testet det selv lizzom - Steve Huff hadde ett bra innlegg om det objektivet for noen dager siden. Værtettet er ikke noe man skal kimse av med det bedritne sommerværet vi har 2 året på rad, og ifølge de som har peil så er dette vi har i vente de neste par hundre år. YeY Slik tenke jeg også litt nå. Tror vi må begynne og finne motiver i drittværet i stedet for alle solnedganger ,oppganger og blå himler. Nå ser det ut som vi Bergensere får en mykere overgang enn østlendingene da , har vel vært mer drittvær østpå enn vestpå i år ;-) Lenke til kommentar
Refraction Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Men er vel ikke noe som heter drittvær, bare drittklær ? :-) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Men er vel ikke noe som heter drittvær, bare drittklær ? :-) Det er den største løgnen som serveres 1 Lenke til kommentar
Epp Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Men er vel ikke noe som heter drittvær, bare drittklær ? :-) Lenke til kommentar
Karabin Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Nå er det snart slutt på GF3, bare brune igjen nå http://www.japanphoto.no/product/dreamscreen-manuelt-lerret/panasonic-lumix-dmc-gf3-m-14mm-brun-og-adobe-lightroom-3/ Lenke til kommentar
Zamot Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Var akkurat for sen selv, men bestilte sort likevel, lurer på hva som skjer.. Kanskje bestille en brun for sikkerhets skyld.. Kan jo evt. selge om første bestilling kommer, eller spandere porto/retur i verste fall. Evt. er det jo fin gave. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Netonnet har til 1990 (og billigere frakt) men uten LR3. Lenke til kommentar
OmarL028577693 Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 og uten CEWE fotobok Lenke til kommentar
mandela Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Jeg var for sent ute til å kjøpe GF2 + 14mm f/2.5 pakka (dog uten LR) som også var på tilbud til 2 lapper. Heldigvis fikk jeg overtatt en pakke fra en som hadde kjøpt, men ikke ville ha llikvel; ellers hadde jeg nok kjøpt nå. Det var kanskje fra meg 14mm ble for vid for mitt vedkommende, så jeg venter forsatt på en oppdatert versjon av 17mm eller en billig 25mm pancake som det går rykter om på 43rumors Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Det var kanskje fra meg 14mm ble for vid for mitt vedkommende, så jeg venter forsatt på en oppdatert versjon av 17mm eller en billig 25mm pancake som det går rykter om på 43rumors Hvis du holder til på Lisleby og stakk innom Gressvik for å selge GF2, så stemmer nok det Bruker faksisk GF2 en del; det hadde jeg ikke akkurat ventet. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Jepp, var innom der ja. Det som jeg ikke liker med min GF3 er at brukeren er delvis avhengig av trykkskjerm (quickmenu, fokusboks størrelse, osv) samtidig som man lett kommer borti den når man fotograferer, ganske irriterende. En annen ting er den anemiske blitsen, som knapt har noen funksjon, ville heller hatt en blitssko der. Må si at jeg savner min E-PL1, dens blits, blitssko og jpg-farger, ikke så mye dens AF hastighet dog. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Takk for handelen, mandela Tror Olympus kommer med det kameraet vi ønsker oss til høsten; et E-Pxx hus med den nye sensoren som er i OM-D. Da skal jeg kjøpe. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Tror Olympus kommer med det kameraet vi ønsker oss til høsten; et E-Pxx hus med den nye sensoren som er i OM-D. Da skal jeg kjøpe. Amen to that! Lenke til kommentar
Epp Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Tror Olympus kommer med det kameraet vi ønsker oss til høsten; et E-Pxx hus med den nye sensoren som er i OM-D. Jeg ser helst at det kommer et E-Px kamera. Jeg mener da et som E-P1 med nok knapper. Apropos berøringskjerm. Noen som har erfaring med de som er på kamera i kulden? Min mobilskjerm slutter å virke om den blir for kald. Da reagerer den ikke lenger. Lenke til kommentar
Epp Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 14mm er fristende, ikke LR3 eller GF3. Tror heller at det er mer bruk for Sigma 30mm'en til m43. Så blir nok den til kona. Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Min GF3 som jeg bestilte igår på denne tiden ligger allerede på posthuset. Kudos til Japan Photo (og Posten) for rask levering. Lenke til kommentar
se# Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Noen som har erfaring med de som er på kamera i kulden? Min mobilskjerm slutter å virke om den blir for kald. Da reagerer den ikke lenger. Det avhenger av teknologien som er brukt. Mange mobilskjermer slutter å virke når du har noe på hendene. Det finnes hansker som er designet for å virke på disse skjermene. Husker ikke hvem som bruker hva på kameraer, men det er jo bare å teste. Slutter det å virke i kulde generelt vet jeg ikke hva problmet er, men slutter det bare å virke når du har noe på hendene vil et par slike hansker sannynligvis løse problemet. http://www.macworld.com/article/1156543/touchscreen_gloves_review.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå