Gå til innhold

Diskusjonstråd: Olympus & Panasonic MicroFourThirds (+ FourThirds)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei Kenneth.

Vi har ikke senket prisene på OM-D.

Jeg så nettopp selv at en svensk forhandler, Dustin har senket prisene. Jeg regner med at dette er en tastefeil, og at prisene blir satt opp igjen i løpet av kort tid.

Det skjer desverre fra tid til annen at det skjer slike feil, men de blir raskt rettet opp i når de blir klar over det.

Håper du er fornøyd med kameraet ditt.

Og takk for tilbakemeldingen.

Ha en super fotosommer:-)

Med vennlig hilsen/ Kind regards

Annika Johansen

Channel Manager

Consumer products division

OLYMPUS NORGE AS

Kjelsåsveien 168

0884 Oslo

Norway

 

I'm evil. sendte mail til dustin, for håpe de setter opp prisene slik at vi som har kjøpt OMD til 6500kr kan tjene noen kroner hvis vi selger dem :devil:

 

Skriveleifx1000

Endret av kelux78
Lenke til kommentar

 

I'm evil. sendte mail til dustin, for håpe de setter opp prisene slik at vi som har kjøpt OMD til 6500kr kan tjene noen kroner hvis vi selger dem :devil:

 

Skriveleifx1000

Da må de som vil spare 1000-lappen skynde seg å kjøpe (ser at dustin.se har "riktig" pris 11890SEK=10450NOK på kit'et iallefall......).... :ohmy::omg:

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke greia? Hvorfor er det underlig at enkelte aktører selger til en lavere pris? Alle har jo ikke nøyaktig samme påslag? AtW

Saken var vel at prisen var vesentlig lavere en konkurrentene. Generelt på disse artiklene så er avansene til salgsaktørene lav, noe som jeg regner du har fått med deg?
Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke greia? Hvorfor er det underlig at enkelte aktører selger til en lavere pris? Alle har jo ikke nøyaktig samme påslag? AtW

Saken var vel at prisen var vesentlig lavere en konkurrentene. Generelt på disse artiklene så er avansene til salgsaktørene lav, noe som jeg regner du har fått med deg?

 

Den er ikke det på ett slik kamera til veil utsalgspris.De har grei avanse selv om de selger den til en tusenlapp mindre.

 

AtW

Lenke til kommentar

I'm evil. sendte mail til dustin, for håpe de setter opp prisene slik at vi som har kjøpt OMD til 6500kr kan tjene noen kroner hvis vi selger dem :devil:

 

Skriveleifx1000

 

Håper det var en spøk, men uansett kostet ditt innlegg meg nå mange tusen kroner da jeg bestillte "for sikkerhets skyld".. Så det var dårlig gjort! :ohmy:

 

Nå har jeg klart å motstå E-M5 lenge, men nå har jeg altså bestillt, og kjøpt meg inn i MFT-systemet og må vel investere like mye i objektiver som i kamera. Førstemann ut er 12mm som alene har gjort at jeg har siklet på MFT og E-M5. Deretter er jeg usikker, men 20mm f1.7 frister pga. størrelse, men håper det ikke er for tregt å bruke. Så er det vel FT-adapter, batterigrep, 45mm, veske, batterier, osv. Og kanskje 75mm...

Så ditt innlegg kommer sikkert til å koste meg over 20000+ ila kort tid.. :eek:

 

Men håper jeg blir fornøyd, og tar med kamera enda oftere enn før! :)

 

Den største fordelen som jeg ser (for meg) er kanskje "mindre skremmende" kamera når man tar bilde av mennesker.. Utrolig deilige bilder fra f.eks. FT 35-100mm, men man ser jo ut som en papparazi, og det får ikke alltid frem naturlige utrykk hos folk..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Alt står i profilen min. Har godt med objektiver til 5d, 30mm Sigma til Nex, ingenting til m4/3. Solgte unna gf1 med 14mm+20mm for litt siden for å kjøpe Nex. :)

 

Hehe, "alt" til 5D med andre ord :) Men da er det jo typisk 14/2.5 og 20/1.7 som er mest interessante til E-M5 og da, kanskje. Farlig å selge ting.

Lenke til kommentar

Håper det var en spøk, men uansett kostet ditt innlegg meg nå mange tusen kroner da jeg bestillte "for sikkerhets skyld".. Så det var dårlig gjort! :ohmy:

 

Så ditt innlegg kommer sikkert til å koste meg over 20000+ ila kort tid.. :eek:

Man spøker ikke med penger :p

 

Jeg har brukt nesten 30K på MFT. Nå har jeg solgt noe, men like fort som man selger så kjøper man noe nytt.

 

 

 

Og når kjøperen er rimelig fornøyd, ja da er jo alt "bærre lekkert" ..... :)

Yup!

 

Selger sikkert OMD kitet som kommer om noen dager. Det hadde vært morsomt med to hus, men hva er poenget?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...