Gå til innhold

Diskusjonstråd: Olympus & Panasonic MicroFourThirds (+ FourThirds)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til gen.info for de som jakter batterier til E-m5

Fikk inn til egen og andres bestilling blandt annet drøss BLN-1 batterier, BCN-1 lader, GS-4 strop osv som har vært restordre leeenge hos FV idag. Da er det kanskje håp for andre som jakter på orginale batterier m.m. også :-)

Lenke til kommentar

Til gen.info for de som jakter batterier til E-m5

Fikk inn til egen og andres bestilling blandt annet drøss BLN-1 batterier, BCN-1 lader, GS-4 strop osv som har vært restordre leeenge hos FV idag. Da er det kanskje håp for andre som jakter på orginale batterier m.m. også :-)

Husker du noen priser? Fotovideo ser ut til å være nede.

Lenke til kommentar

Tja husker ikke detaljpris men ca <500kr har de vel reklamert med før. Ga 1960kr for 3x BCN-1/1x BLN-1/1x GS-4. "slapp mva" pga handler via mellomledd så må vel x 1.25 for villedende :-)

Lenke til kommentar

Tja husker ikke detaljpris men ca <500kr har de vel reklamert med før. Ga 1960kr for 3x BCN-1/1x BLN-1/1x GS-4. "slapp mva" pga handler via mellomledd så må vel x 1.25 for villedende :-)

Fotovideo er oppe igjen. 489 for batteriet er dyrt men bedre enn den prisen som jeg så. Japan Foto skal ha 699!

Lenke til kommentar

Ja det er en drøy pris men på annen side så sparer vi oss for film utgifter + fremkalling + frakt, så noen kroner i batterier som er ladbare og varer relativt lenge er vel ikke all verdens utgift. Ville fint klart å søle bort summen et slikt batteri koster, på noe annet søl uansett :-) Ser derimot frem til å få brukt em5 med batterigrep og 4 batterier uten å måtte få panikk når frame count nærmer seg 300 :-)

Lenke til kommentar

500 kroner et batteri?!?

Billig! Se på Panasonic, det er folka som kan prise batterier: GH2 batteriet koster snaut 1000,- på Fotovidoe; fortsatt. En billig ebay klone koster $8-9... Det koster ikke 900 kroner å gjøre batteriet idiotsikkert ...

I know, det er helt tragisk!

At batteriet koster like mye som 15% av hele kameraprisen er latterlig.

Lenke til kommentar

Fotovideo fikk inn 4-5 sølv-kit av OM-D med 12-50mm idag. Jeg klarte ikke å holde meg, gitt. Selv om GF-1'en min strengt tatt dekker alle kønstneriske behov. Får vel bare utsette husbeisinga et år til ;)

Gratulerer.

Ser ut til å være tomt igjen hos Fotovideo.

Hentet forøvrig matchende bag (til svart OM-D) idag. Deilig å slippe sekken hele tiden. Den var et absolutt must med det gamle Canon utstyret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...