Glenn Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Hei. Noen som har fått TV2 Web-tv til å fungere under Ubuntu 9.04? Irriterende å måtte bruke Windows hver gang man skal se web-tv. Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Har ikke konto der, men TV3 sin webTV fungerer iallefall. Har du testet der? Lenke til kommentar
Triplejack Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Tror sumo bruker samma system som nrk på netttvn dems. Er såpass lat at jeg ikke orker å finne en link, men søk på forumet hvordan man får nrk til å funke Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 (endret) Har vært medlem der sånn av og til. Erfaringene mine tilsier at det av og til fungerer fint med kombinasjonen MediaPlayerConnectivity (addon til Firefox) og medieavspilleren VLC Media Player. Du installerer MPC i Firefox, setter VLC som standard avspiller i instillingene til MPC. Hver gang du går inn på en side med en stream, vil det i stedet for avspillingsvinduet dukke opp en svart boks. Trykk på den, så skal videostrømmen åpnes i VLC. Kom nettopp på at jeg faktisk skrev en guide ang. dette for to år siden, ligger her i Linux-delen av forumet. Tråden finner du her. Endret 26. juli 2009 av Kadmium Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå