Lami Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 (endret) Hei Jeg har en minnekortleser jeg nå har koblet til mitt Asrock P4i65G hovedkort. Jeg koblet minnekortleseren til USB67, minnekortleseren er USB 2.0. Jeg bruker XP og når jeg kobla til og skrudde på PCen og alt det derre, i utforskeren er det 4 stasjoner, sikkert til de 4 minnekortleser-portene. Jeg plugget inni et minnekort (SD) og trykker på stasjonen G. Da kommer det opp autokjør men etter en stund lasting kommer det opp: G:\ er ikke tilgjengelig.Forespørselen ble ikke utført fordi en I/U-feil oppstod. De andre 3 stasjonen var det ingenting på, så regner med at dette er den riktige stasjonen hvor minnekortet er. Minnekortet er det masse bilder jeg gjerne vil ha ut. Noen som kan hjelpe meg? Endret 26. juli 2009 av Lami Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Hva slags minnekort? Hvis det er SDHC (4 GB eller større) så er det ikke sikkert kortleseren er kompatibel. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 27. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2009 Det er et SD minnekort.. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Da bør du vel prøve det kortet i andre lesere, og andre kort i denne leseren. Så finner du ut om det er kortet eller leseren som er feil. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 31. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2009 Prøvde med et 2GB minnekort av samme type, det funket. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Kortleseren fungerer altså med et 2GB kort, men hvor stort er det kortet som ikke fungerer? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 2. august 2009 Forfatter Del Skrevet 2. august 2009 Det funker ikke med et 4GB kort. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Det var jo akkurat det jeg påpekte i post #2. http://en.wikipedia.org/wiki/Secure_Digita...nd_larger_cards Lenke til kommentar
007CD Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 SDHC er i samme format som SD kort ser du om du ikke har åpnet og lest linken til Hårek. Men HC står jo for High Capacity, om du vil vite mer så får du ta en titt på linken til Hårek. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå