Gå til innhold

Trenger tips til Kreatinpulver?

Anbefalte innlegg

Halla :o)

Jeg skal begynne å ta kreatinpulver fordi jeg har bestemt meg for å bli større ''Større biceps'' ,

men jeg vet ikke hvilket pulver som er bra.

Kan noen hjelpe meg litt ? Jeg har igrunn søkt litt på nettet, men er villig til å høre deres meninger også!!

Selger dem noe på apoteket? Skal man ta pulveret etter en treningsøkt, eller før? Hvor lang tid tar det før man ser forskjell ?

Hihih, takk :)

Endret av helgeasa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er bare dumt å ta kreatin fordi du vil ha større biceps.

Selger dem noe på apoteket? Skal man ta pulveret etter en treningsøkt, eller før? Hvor lang tid tar det før man ser forskjell ?

Tror man skal ta doser på 5g, 5 ganger dagelig og etter 6 uker så ta en pause og ta større doser tror jeg (Er ikke sikker). Det pleier vel å stå på pakken.

Lenke til kommentar

Skjønner egentlig ikke hvorfor det er viktig å få større biceps, kreatin kan vel ses som steorides (korektt meg hvis feil) bare at du ikke får like store resulater. Tar du riktige doseringer og trener riktig så skal det ikke ta lang tid. Kreatin binder vel vann til muskler, så når du tar kreatin skal du drikke veldig mye vann. Jeg har egentlig bare efaring med HPLC creatine fra myo shop.

Innta 5g 4 ganger daglig i 5 dager (oppladning), deretter, 5-10g daglig i 6-8 uker (vedlikehold). Bruk i sykluser på 8 uker med min. 1 uke opphold i mellom. Ved inntak blandes kreatinet med små mengder vann, drikk deretter min. 5dl vann umiddelbart etterpå.

Så det jeg mener, det funker for noen mens på andre funker det ikke.

Lenke til kommentar

det er vel sånn at du skal ta 5gram, 4- 5 ganger daglig i 1-2 uker, dette er for å fylle opp kreatinlageret i kroppen. og etter dette kan du gå ned til bare 3 ganger daglig, morgen før og etter trening. etter 1mnd kan du ta pause og starte på igjen etter en måned.

anbefaler deg å bruke monohydrat de første gangene.

du menner vel ikke at du skal starte på kreating bare for å få større bicep!

Endret av creaT
Lenke til kommentar

Lurer på en ting her, man får vell ikke større biceps/muskler av å ta kreatin? Hjelper vell ikke med kreatin viss man ligger i k.cal underskudd? Man løfter jo mere, men det er fordi kroppen har mere ATP og går opp i vekt fordi kroppen trekker til seg mere vann, men skjønner ikke helt hvor muskelveksten kom inn her.

Endret av Sno
Lenke til kommentar
kreatin kan vel ses som steorides (korektt meg hvis feil)

Nei det kan det ikke.

LOL kreatin finnes i små mengder i mye forksjellig mat. Har overhodet ikke noe med steroider å gjøre. TOSK !

Uansett, skal du ha det beste innen kreatin, må du kjøpe San V12. Det er med god margin det som gir best (om noe, i det hele tatt) resultat. Skal du ha større biceps må du trene biceps, gjerne to ganger i uka... Få noen til å sette opp et prog for deg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...