overLoad Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Ser komplett har lagt ut prisene på FX-5900 kort. Det dyreste koster bortimot 8000 med Cool FX. Toms Hardware har også testet kortet idag. http://www.tomshardware.com/graphic/200305...0512/index.html Får håpe Zalman kommer med en billigere løsning. Lenke til kommentar
Chiller87 Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Nå kommer 9800 256mb til 499$ da.. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Neida. bare få et annet merke enn Gainward så. Asus f.eks. De kommer helt sikkert med et Geforce FX 5900 Ultra 256MB til under 4000 kr. Og det er en digg pris. For hvem trenger vel dette teite firewire- og lydkortet som er med i Gainward bundelen? Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 12. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2003 Neida. bare få et annet merke enn Gainward så.Asus f.eks. De kommer helt sikkert med et Geforce FX 5900 Ultra 256MB til under 4000 kr. Og det er en digg pris. For hvem trenger vel dette teite firewire- og lydkortet som er med i Gainward bundelen? Jeg vet iallfall hva som blir årets julegave til meg selv: Doom III Geforce FX-5900 Lenke til kommentar
Chiller87 Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Du hadde ikke tenkt til å se på 9800 korta en gang ? De skal slå FX... Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 12. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2003 Du hadde ikke tenkt til å se på 9800 korta en gang ? De skal slå FX... Ser ut som om FX slår 9800 på de fleste testene på Toms Hardware. Har trua på NVIDA. Men hvis Zalman ikke kommer med en FX løsning så blir det 9800. Lenke til kommentar
Chiller87 Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Er ikke helt oppdatert der for jeg får dårlig connection på den sia, men da ser du på like kort i forhold til hverandre? ikke 256mb v mot 128 eller no ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Ser komplett har lagt ut prisene på FX-5900 kort. Det dyreste koster bortimot 8000 med Cool FX. Toms Hardware har også testet kortet idag. http://www.tomshardware.com/graphic/200305...0512/index.html Får håpe Zalman kommer med en billigere løsning. :o Det var en meget hyggelig pris. Det koster alltid så mye før de får varene. Når den er ankommet lager så faller den sikkert en tusen eller to. Hva resultatene blir av FX5900 og Radeon9800 skal bli spennende Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 12. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2003 Er ikke helt oppdatert der for jeg får dårlig connection på den sia, men da ser du på like kort i forhold til hverandre? ikke 256mb v mot 128 eller no ? Sammenligner 256 mot 256 (9800 vinner en del tester den også) Sliter med Toms Hardware ja. Tror mange har oppdaget at det er lagt ut. Har sjekket titallsganger i dag for jeg regnet med det ble lagt ut. Det har tydeligvis mange andre. :-) Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Se på leveringstidspunktet på den saken. Komplett pleier å overprise ting som ikke kommer på lager på lang tid. Lenke til kommentar
mr x Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 skulle ikke fx 5900 komme med 3 forskjellige kort ? kommer sikker kort som er billigere enn det. Gainward GeForce FX 5900 ULTRA 256MB DDR AGP, "CoolFX, Ultra/1600XP GS"mlyd&1394 1600xp betyr ikke det at det er ddr 2 ram,trodde ikke di skulle ha det! Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Se på leveringstidspunktet på den saken. Komplett pleier å overprise ting som ikke kommer på lager på lang tid. Ja. Komplett setter en pris som er på den sikre siden. Den egentlige prisen kan falle med flere tusen kroner. Et eksempel på dette var XP3000+. Før den kom priset Komplett den til 5000 kr. Når de fikk den inn på lager å begynte å selge den ble prisen satt ned til 3000 kr. Ser ut som om FX slår 9800 på de fleste testene på Toms Hardware. Har trua på NVIDA. Men hvis Zalman ikke kommer med en FX løsning så blir det 9800. Jeg vet ikke hvilken stein du har ligget under de siste 48 timene, men det er tydelig at Geforce FX for deg er synonymt med støy. I såfall tar du styggelig feil. Geforce FX 5900 Ultra, bråker mindre enn Radeon korta og mindre enn Geforce 4 Ti serien. Så det er virkelig lovende. Og dette er reference kjøleren. Sikkert noen skerpinger som kan få senka støyen enda mer. Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 12. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2003 Se på leveringstidspunktet på den saken. Komplett pleier å overprise ting som ikke kommer på lager på lang tid. Ja. Komplett setter en pris som er på den sikre siden. Den egentlige prisen kan falle med flere tusen kroner. Et eksempel på dette var XP3000+. Før den kom priset Komplett den til 5000 kr. Når de fikk den inn på lager å begynte å selge den ble prisen satt ned til 3000 kr. Ser ut som om FX slår 9800 på de fleste testene på Toms Hardware. Har trua på NVIDA. Men hvis Zalman ikke kommer med en FX løsning så blir det 9800. Jeg vet ikke hvilken stein du har ligget under de siste 48 timene, men det er tydelig at Geforce FX for deg er synonymt med støy. I såfall tar du styggelig feil. Geforce FX 5900 Ultra, bråker mindre enn Radeon korta og mindre enn Geforce 4 Ti serien. Så det er virkelig lovende. Og dette er reference kjøleren. Sikkert noen skerpinger som kan få senka støyen enda mer. Vet ikke hva du kaller støy. Sitter med mitt Geforce 3 uten vifte i det hele tatt. Det er lydløst og det eneste jeg aksepterer av støy. Slike system fås til 9800. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Vet ikke hva du kaller støy. Sitter med mitt Geforce 3 uten vifte i det hele tatt. Det er lydløst og det eneste jeg aksepterer av støy. Slike system fås til 9800. Vannkjøling? Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 15. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2003 Vet ikke hva du kaller støy. Sitter med mitt Geforce 3 uten vifte i det hele tatt. Det er lydløst og det eneste jeg aksepterer av støy. Slike system fås til 9800. Vannkjøling? Neida, bare en svær kjøleribbe. Går fint å overklokke også selv med den. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Vet ikke hva du kaller støy. Sitter med mitt Geforce 3 uten vifte i det hele tatt. Det er lydløst og det eneste jeg aksepterer av støy. Slike system fås til 9800. Vannkjøling? Neida, bare en svær kjøleribbe. Går fint å overklokke også selv med den. Hvor får man tak i den? Link? Ribben til zalman holder bare såvidt til uklokka geforce 4. Har man en vifte på 5v blir den jo bra, men det er vel for bråkete? Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Vet ikke hva du kaller støy. Sitter med mitt Geforce 3 uten vifte i det hele tatt. Det er lydløst og det eneste jeg aksepterer av støy. Slike system fås til 9800. Vannkjøling? nei, det er gf fx 5900 ultra (cool FX, det dyreste av Gainward korta hos komplett) Gainward CoolFX PowerPack! Model Ultra/1600 XP ?Golden Sample?TM features a hand selected GeForce FX 5900 Ultra, 256 MB of carefully qualified 900 MHz DDR and is priced at ? 899 incl. VAT with the integrated Gainward CoolFX water cooling Lenke til kommentar
Dirty Water Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 virker ikke helt som om dere vet hva CoolFX vil si... Gå litt opp på skjermkort siden og se der det står Gainward CoolFX, det koster over 2000. Det er et komplett vannkjølingssett til gfx kort, og dette er inkludert i den varianten til 7500 kr. Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 desertglow skrev: Se på leveringstidspunktet på den saken. Komplett pleier å overprise ting som ikke kommer på lager på lang tid. Ja. Komplett setter en pris som er på den sikre siden. Den egentlige prisen kan falle med flere tusen kroner. Et eksempel på dette var XP3000+. Før den kom priset Komplett den til 5000 kr. Når de fikk den inn på lager å begynte å selge den ble prisen satt ned til 3000 kr. overLoad skrev: Ser ut som om FX slår 9800 på de fleste testene på Toms Hardware. Har trua på NVIDA. Men hvis Zalman ikke kommer med en FX løsning så blir det 9800. Jeg vet ikke hvilken stein du har ligget under de siste 48 timene, men det er tydelig at Geforce FX for deg er synonymt med støy. I såfall tar du styggelig feil. Geforce FX 5900 Ultra, bråker mindre enn Radeon korta og mindre enn Geforce 4 Ti serien. Så det er virkelig lovende. Og dette er reference kjøleren. Sikkert noen skerpinger som kan få senka støyen enda mer. Y E S !-_-! Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 I såfall tar du styggelig feil. Geforce FX 5900 Ultra, bråker mindre enn Radeon korta og mindre enn Geforce 4 Ti serien. Så det er virkelig lovende. Og dette er reference kjøleren. Sikkert noen skerpinger som kan få senka støyen enda mer. Hva har du røyk i dag da? Tom?s hardware sier at Geforce FX 5900 ULTRA bråker MYE og MYE MERE enn Radeon 9800 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå