Gå til innhold

Soy Ericsson w995 - SMS og stor bokstav etter punktum?

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har nettopp kjøpt meg SE w995, og sliter litt med sms og oppsett.

1.

Er det noen som vet hvordan man får automatisk stor bokstav etter punktum når man bruker T9-metoden? Nå må jeg velge stor bokstav selv, mens kompisen min med identisk mobil får det automatisk. Etter utallige forsøk på å finne ut hvordan spør jeg nå dere.

2.

En annen ting: Er det mulig å få et hovedvindu a la Nokia og HTC (Diamon Touch)med oversikt over dagbok og gjøremål slik at man lett kan se hvilke oppgaver som venter? Nå er det bare et bilder der sammen med klokke og batteri, og jeg synes det blir for tungvindt å måtte bla til dagboken.

Håper noen kan hjelpe meg med dette!

Mvh BKF

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Åpne skriv melding vinduet, Til venstre for "T9" ikonet har du et A symbol. Ved å trykke på * (stjerne) tasten kan du veksle mellom "A" "a" og "Aa" hvis du bruker sistnevnte vil du får stor bokstav etter punktum.

2. Du har funksjoner med både "kalender" og "oppgaver". du kan binde disse til hurtigknapper. så når du f.eks trykker til høyre på hjulet åpnes dine oppgaver automatisk

Lenke til kommentar
1. Åpne skriv melding vinduet, Til venstre for "T9" ikonet har du et A symbol. Ved å trykke på * (stjerne) tasten kan du veksle mellom "A" "a" og "Aa" hvis du bruker sistnevnte vil du får stor bokstav etter punktum.

2. Du har funksjoner med både "kalender" og "oppgaver". du kan binde disse til hurtigknapper. så når du f.eks trykker til høyre på hjulet åpnes dine oppgaver automatisk

Hei!

Bruker "Aa" sammen med T9, men ingen stor bokstav etter punktum. Merkelig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...