thrice Skrevet 26. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2009 Siden denne delen av forumet også tar seg av velvære og aksessorier vil jeg våge meg til å starte en slik tråd er, siden estetisk pene omgivelser i hjemmet som er skapt av aksessorier skaper velvære.. I det siste har jeg fått øynene mer og mer opp for malerier og fotografier, spesielt med tanke på at leiligeten kun har 2-3 billige Ikea-bilder fra før jeg flyttet inn, og dette er noe trist. Jeg er forsåvidt 100% amatør, men jeg liker det jeg liker. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 1. august 2009 Rapporter Del Skrevet 1. august 2009 Liker best streetart og liggnende stiler, og er veldig glad i farger. Både butikken og leiligheten min skal dekoreres med fargeglade malerier og graffitier for å lyse om mørke vegger. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. august 2009 Likte bildene veldig godt, spesielt det øverste og nederste. Har du vært på Herlige Land i Kristiansand? De store maleriene der er noe av det kuleste jeg har sett. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 3. august 2009 Rapporter Del Skrevet 3. august 2009 Nei desverre, faktisk ikke hørt om heller tror jeg :/ Men skal dekorere en butikk i desember og da liker jeg kombinasjonen mørke vegger med fargerik kunst. Kan anbefale siden http://www.weburbanist.com, mye om den typen kunst (og streetwear-kulturen generelt) Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. august 2009 Hva skal butikken føre? Konsept og merker? Skal skjekke ut linken i morgen. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 3. august 2009 Rapporter Del Skrevet 3. august 2009 Ren streetwearbutikk, med endel "lokale" australske merker kombinert med mye forskjellige collabs, og jobber fortiden med en avtale om collabs/limited editions fra Nike. Har sammen med 3andre (2 australiere) fått "lånt" butikk fra enn større kjede i Australia. Lenke til kommentar