AndersK_ Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Jeg har en hjemmeside, men jeg lurte på en ting.. (se seg.) www.washup.tk Som dere kanskje ser, så er det mange linker på den. Og jeg lurte på om det fantes en form for script som teller hvor mange ganger noen trykker på linken... Er nOOb i web design og er ikke sikker på om det går.. Har sett noe som heter 'redirect.asp' som er på noen sider, men har aldri greid og finne ut noe mer om det.. Beklager hvis jeg høres litt for noob ut i dette, men det er jo første gang jeg lager en side uten og bruke frontpage Mvh. Anders! o/ [Edit: er ikke livsviktig, men det hadde vært kult og ha hatt det] Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 http://www.ftls.org/en/examples/php/clicks...ks_counter.php3 Dette er en mulighet. Vet though ikke om det kan vise antall klikk til brukere. Hvis det er det du skal ha, kan du se HER. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Husk å passe på att serveren din må støtte php. De fleste servere gjør jo det nå for tiden, men, men.... :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå