Gå til innhold

Trådløst tastatur & mus, litt gaming?

Anbefalte innlegg

Hei.

Da var jeg på utkikk etter nytt tastatur & mus. Jeg har for tiden en Mx518 og et dritt tastatur av merket Labtec :ermm: . Hadde et g15 tastatur (som Effectiv stjal :ph34r: ). Jeg har lyst at det skal se pent ut på bordet mitt, og ikke ha ledninger liggende på gulvet og hengende i luften. Hvis du titter inn på nerdebulen min, så ser dere poenget mitt.

Jeg har i utgangspunktet tenkt å ta vare på 518 for lan bruk, men tastaturet jeg handler inn må følge med på lan, så det må i utgangspunkt ha gode taster å ikke henge seg opp.

Så her har dere kriteriene:

- Ikke for dyrt. Har ikke tenkt å bruke mer enn 5-600,- på tastatur og mus.

- Må se greit ut. Design spiller litt rolle, men syns de fleste tastaturer er blitt ganske stil rene med årene.

- Gode taster. Ikke noe laptop-taster (!!). Tastaturet jeg sitter på nå ha laptop-taster og det er det verste drittet jeg har vært borti noensinne.

- OK størrelse på musen. Har sett at en del av disse "mus og tastatur"-pakkene på nettet har trådløst tastatur og en liten mus. Vil helst ha en mus på normal størrelse.

Har vært litt vekke fra pc-verden i det siste, men nå prøver jeg å hente meg litt inn igjen. Jeg lurer derfor på hvor langt den trådløse teknologien er kommet. Er det slik at trådløse tastaturer fungerer greit til FPS spill som L4D og CS? Eller er det slik at de har lett for å henge seg opp, evt ikke reagere i det hele tatt?

Ville satt pris på om noen kunne opplyst meg litt angående den nåværende trådløse teknologien.

Takker på forhånd for alle svar :)

Edit:

Kan sikkert øke budsjettet med noen 100-lapper. Så nettopp MX1100 og syns den så veldig bra ut. Hvis noen har noe info om den, og hvis den er så bra som den ser ut, så er jeg veldig villig til å gi 400,- for den, da jeg syns mus er det viktigste. Noen som vet om den duger til litt gaming?

Endret av rublings
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...