asyrst Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Det er noe veeldig galt med lyden min! Det sjedde etter at jeg prøvde å spille av en musikk CD. Jeg har prøvd forskjellige programmer, så det er ikke det som gjør det! Noen som har forslag? ps. det ble plutselig så mange mye lyder på windows. (når man trykker på linker å sånt) edit: ...tror nok forresten er standardlydene som går mye tregere, så det høres ut som nye liker ikke dette :-? Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Hva er galt med lyden din da? Lenke til kommentar
asyrst Skrevet 12. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2003 altså.. sangene på winamp går veeeldig tregt. (men lydene på windows'n virker) Lenke til kommentar
LunarG Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Hva slags lydkort har du? Selv har jeg et Terratec kort, hvor jeg kan endre sampling frekvens i mixer'n til lydkortet, og det kan føre til at enkelte lyder spilles av med en annen samplingfrekvens enn det som er normalt. Dvs. om du setter samplingfrekvensen til 96000Hz og spiller av en mp3 i 44100Hz, så vil den spilles av over dobbelt så fort, og motsatt om du setter samplingfrekvensen til 22100Hz. Veit ikke om det er noe slikt som har hendt hos deg, men det er bare et forslag... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå