itwiz Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Har brukt KillDisk på windows partisjonen min og når jeg da skulle kjøre en recovery så vil ikke recovery funksjonen starte.. Jeg får bare feilmeldingen Missing operating system.. Noen som har noen tips til hvordan jeg skal løse dette? Det fulgte ikke med noen recovery cder.. Er det mulig å lage cd`er fra HP Recovery partisjonen? Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 (endret) Da har du fått et lite problem, antar dui har brukt "DOS" versjonen av Killdisk? (Du startet opp Killdisk fra en CD eller DVD) Denne Killdisk versjonen virker ikke på kun en partisjon, Killdisk feier over hele harddisken og sletter absolutt alt. Og jeg mener absolutt alt, uansett hvilke fil eller partisjon det enn måtte være. Du har nå kort fortalt slettet Recovery partisjonen, så det er ikke mulig å lage CDer fra denne partisjonen. Siden Killdisk er designet for å uopprettelig fjerne alle filer, kan du heller ikke gjenopprette partisjonen. Beste du kan gjøre nå, er å skaffe deg en ny Windows CD. Endret 26. juli 2009 av Svenni212000 Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Du trenger også en OEM Windows CD om du faktisk har tenkt å bruke samme nøkkel. Lenke til kommentar
itwiz Skrevet 26. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2009 Faen da... Jeg kunne jo velge hvilke partisjoner jeg ville slette..? Kan jeg bruke hvilken som helst OEM å installere med min key? Jeg har 2 HP PCer.. Lenke til kommentar
itwiz Skrevet 26. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2009 Dette kan heller ikke stemme.. For jeg utførte killdisk på Lokal Disk D først, deretter startet jeg opp pcn uten problemer.. Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 (endret) Jeg aner virkelig ikke hva det programmet gjør eller har gjort, Missing operating system betyr at 55AA signaturen i Boot sektoren ikke er tilstede. Du får bruk et diskverktøy for å undersøke hvordan strukturen på disken er nå da. Endret 26. juli 2009 av fenderebest Lenke til kommentar
Goosewitch Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Jeg har vært borti at killdisk fucker opp mbr og at det har vært vanskelig å få formatert opp disken igjen. Anbefaler at du kjører opp en lived tilsvarende partmagic. Her skulle du finne verktøy som kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå