Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

HP recovery fungerer ikke!

Anbefalte innlegg

Har brukt KillDisk på windows partisjonen min og når jeg da skulle kjøre en recovery så vil ikke recovery funksjonen starte.. Jeg får bare feilmeldingen Missing operating system..

Noen som har noen tips til hvordan jeg skal løse dette? Det fulgte ikke med noen recovery cder.. Er det mulig å lage cd`er fra HP Recovery partisjonen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har du fått et lite problem, antar dui har brukt "DOS" versjonen av Killdisk? (Du startet opp Killdisk fra en CD eller DVD) Denne Killdisk versjonen virker ikke på kun en partisjon, Killdisk feier over hele harddisken og sletter absolutt alt. Og jeg mener absolutt alt, uansett hvilke fil eller partisjon det enn måtte være. Du har nå kort fortalt slettet Recovery partisjonen, så det er ikke mulig å lage CDer fra denne partisjonen. Siden Killdisk er designet for å uopprettelig fjerne alle filer, kan du heller ikke gjenopprette partisjonen.

Beste du kan gjøre nå, er å skaffe deg en ny Windows CD.

Endret av Svenni212000
Lenke til kommentar

Jeg aner virkelig ikke hva det programmet gjør eller har gjort, Missing operating system betyr at 55AA signaturen i Boot sektoren ikke er tilstede.

Du får bruk et diskverktøy for å undersøke hvordan strukturen på disken er nå da.

Endret av fenderebest
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...