hengegnu Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 os: vista home premium & ubuntu 9.04 (dual) Jeg bruker vanligvis linux på laptopen min... Men bruker vista av og til for å spille diverse spill som ikke funker så bra i wine. Når jeg starter vista(altså før login-greia), sier den at den konfigurer oppdateringer, så restarter den. Når vista starter opp igjen, gjør den nøyaktig det samme... Det hjelper ikke å gå inn i safe mode. Jeg kan ikke tilbakestille systemet siden jeg har vært smart nok til å slette restore-filene. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Kommer det opp noen blåskjerm da? Prøv å deaktiver automatisk omstart i oppstartsmenyen og se hva som skjer. Lenke til kommentar
hengegnu Skrevet 26. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2009 Standard vista bakgrunn kommer opp med tekst som sier konfigurer oppdateringer. Siden den restarter etter det kan jeg ikke logge inn... Hvordan skrur jeg av automiske oppdateringer uten å logge meg inn? Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Deaktiver automatisk OMSTART...som du velger fra oppstratsmenyen (Trykk F8 i oppstarten før Vista lastes) Lenke til kommentar
hengegnu Skrevet 26. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2009 Deaktiver automatisk OMSTART...som du velger fra oppstratsmenyen (Trykk F8 i oppstarten før Vista lastes) Prøvde det... Det gjorde ingen forskjell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå