SHDR Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Slåssespillene er ikke lenger utrydningstruet. Les mer Lenke til kommentar
HOVI Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Dette ble for mye entusiast for meg. Jeg selv elsker slossespill, men fikk liksom ikke noe ut av denne anmeldelsen utenom de følelsesladde tankesprangene til anmelderen. Høres ut som online delen er bra da. Lenke til kommentar
Jg.a Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Jeg syns sånne anmeldelser er ganske morsomme å lese pga de ikke bare er oppramsinger over hva spillet er, men heller hva spillet gir følelsen av. Dog hadde det vært greit med litt mer info om spillet, hva slags moduser som er med osv. Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Artikkelen er godt og morsomt skrevet, men jeg savner også mer konkret informasjon. Dette var et essay og ikke en anmeldelse av et spill. Lenke til kommentar
exenpipp Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Hvorfor er dere så utrolig trege med spillanmeldelser? Forøvrig en bra anmeldelse, og har ingenting imot litt forsinkelse - men dette var vel litt i overkant..? Lenke til kommentar
unwill Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Syns det var bra og morsom lesing. Føler meg truffet, selv om jeg aldri har spilt SF på Playstation, men brukte utallelige timer på SF2, SF2 TURBO og SSF2 osv på SNES, konkurranseinstinktet er der. Er det noe lagg eller noe sånt når man spiller på nett? Lenke til kommentar
Huginn Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Godt skrevet anmeldelse, men henger meg på ønskene om litt mer konkret informasjon rundt spillbarhet, underholdningsverdi, hvordan spillet er i forhold til liknende spill og hvordan kontrollene fungerer. Forresten, bildene linker til prisguide.gamer.no, som ikke eksisterer. Lenke til kommentar
edds Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Likte anmeldelsen veldig godt! Godt skrevet, god lesning. 10/10! Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Street Fighter 2 var i sin tid så bra at jeg ikke fikk sove, og ringte inn 5 ganger daglig til Se & Hør konkurranser i håp om å vinne en SNES maskin. Det var en uoppnåelig verden for meg, hehe. Var ung og hadde ikke nok penger til det. Men Street Fighter IV, pfffh... Jeg gledet meg, men ble veldig skuffet. Men det må tydeligvis være noen aspekter av spillet som jeg rett og slett ikke registrerer, for det er mange som skryter av det. Slike sloss spill er noe man ofte fort går lei av, men det kanskje gøyeste i disse dager jeg har prøvd må være Mortal Kombat vs. DC Universe. Det er faktisk ganske kult å banke opp Batman med Scorpion, løpe med Flash gjennom murbygninger med Supermann o.l. Men slike spill er som sagt noe man går fort lei av...ihvertfall min mening Lenke til kommentar
edds Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Man burde egentlig skille mellom det å spille et slossespill casual og å spille det på konkurransenivå. Blir som to forskjellige verdner. Det er på hardcore-nivå man virkelig begynner å sette pris på mekanikker i spillet og karakterenes balanse osv. For casual-spillere kan jeg godt forstå hvorfor SFIV bare er "meh", og at man fort blir lei! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg