Gå til innhold

Augustfest 2009 - Sommeren er på hell

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

KRISE! Skjermen er i ferd med å ryke. Skjermbildet har antatt timeglassform! Får tatt bilder, men ikke gjort noe etterbehandling, så jeg får ikke lagt ut før jeg har ny skjerm i hus. Send meg gjerne PM med tips om bra skjerm!

Jeg skal se om jeg finner en nødløsning, men jeg får ikke lagt ut bilder enda. Hvis det tar for lang tid, ryker selvfølgelig Augustfesten, men jeg trenger noen dager på å finne på noe. Håper det går bra?

Lenke til kommentar
Hm. Er jeg Hardcore når jeg etterlever utstyrsutfordringen min, og kun bruker fastobjektivene mine denne måneden, selv om jeg selvsagt tar massevis av bilder som overhode ikke er tiltenkt Augustfesten som sådan?

Om hardcore står følgende "Du tar ikke bilder i andre sammenhenger." Ettersom du kun har en hardware utfordring, så er du hard-core så lenge du ikke rører de andre objektivene.

Tom

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Hm. Var så misfornøyd med min atte... Kvalifiserer jeg til galeri når jeg nedgraderer til pingle underveis? Jeg holdt jo stand utstyrsmessig, som var det som var "utfordringen" min.

Jeg degraderte meg selv også halveis i utfordringen. Har ikke tenkt over problematikken - er ikke sikker på om jer tre gode nok bilder en gang ....

Tom

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Ufattelig mange som er med i festen denne gangen - ser ut til at det er et ganske så pent antall som ligger an til å fullføre også - kan dette være deltagerrekord i fester, eller er det meg som er for historieløs? :)

Du er ikke historieløs, du er også observant, men du er vel i feil tråd ;) Dette er tråden for august festen ...

Tom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...