lessis Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 I stedet for å være med som deltaker denne måneden, kan jeg heller kommentere. Dette fikk jeg ikke gjort så mye av i juni, da tiden ikke strakk til. De som ikke vil ha kommentarer fra meg, får sende en pm. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 KRISE! Skjermen er i ferd med å ryke. Skjermbildet har antatt timeglassform! Får tatt bilder, men ikke gjort noe etterbehandling, så jeg får ikke lagt ut før jeg har ny skjerm i hus. Send meg gjerne PM med tips om bra skjerm! Jeg skal se om jeg finner en nødløsning, men jeg får ikke lagt ut bilder enda. Hvis det tar for lang tid, ryker selvfølgelig Augustfesten, men jeg trenger noen dager på å finne på noe. Håper det går bra? Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Å legge ut bilder sent har aldri vært noe problem, tidspunktet for knipsing er det kritiske. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. august 2009 Forfatter Del Skrevet 2. august 2009 Hm. Er jeg Hardcore når jeg etterlever utstyrsutfordringen min, og kun bruker fastobjektivene mine denne måneden, selv om jeg selvsagt tar massevis av bilder som overhode ikke er tiltenkt Augustfesten som sådan? Om hardcore står følgende "Du tar ikke bilder i andre sammenhenger." Ettersom du kun har en hardware utfordring, så er du hard-core så lenge du ikke rører de andre objektivene. Tom Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Er det virkelig bare 7 stykker som fikk fullført augustfesten? Eller er det bare latskap å ikke poste i galleriet? Kom igjen folkens! Lenke til kommentar
Anew Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Hm. Var så misfornøyd med min atte... Kvalifiserer jeg til galeri når jeg nedgraderer til pingle underveis? Jeg holdt jo stand utstyrsmessig, som var det som var "utfordringen" min. Endret 26. september 2009 av Anew Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 Hm. Var så misfornøyd med min atte... Kvalifiserer jeg til galeri når jeg nedgraderer til pingle underveis? Jeg holdt jo stand utstyrsmessig, som var det som var "utfordringen" min. Jeg degraderte meg selv også halveis i utfordringen. Har ikke tenkt over problematikken - er ikke sikker på om jer tre gode nok bilder en gang .... Tom Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Ufattelig mange som er med i festen denne gangen - ser ut til at det er et ganske så pent antall som ligger an til å fullføre også - kan dette være deltagerrekord i fester, eller er det meg som er for historieløs? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 Ufattelig mange som er med i festen denne gangen - ser ut til at det er et ganske så pent antall som ligger an til å fullføre også - kan dette være deltagerrekord i fester, eller er det meg som er for historieløs? Du er ikke historieløs, du er også observant, men du er vel i feil tråd Dette er tråden for august festen ... Tom Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 D'oh! Lette mellom trådene, og fant en Xxxxfest 2009 uten deltagernavn. Og postet før jeg gjennomtenkte. Igjen. :D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå