♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 (endret) Heisan jeg har fått en uvanlig Trojan på datan, jeg får det noen ganger men de er lette å få bort, men denne er ser. Når jeg prøver å te den bort (Har bra Anti-virusprogram F-Secure KjøpeVersion) den tar knekken på alle andre med denne går ikke bort. Når jeg skal ta den bort så søker mitt Anti-virusprogram etter mer virus, og den stopper alltid på 4127 og om jeg trycker på noe så Krasher datan, det er en Ms-Dos fil og jeg lurer på om noen Vet åssen jeg tar knekken på det? Når jeg prøver å slette den kommer det bare: Att jeg ikke har adgang eller noe Jaja jeg blir takknemlig for hjelp. Viruset heter"Trojan.MSIL.Agent.al" om det er till noe hjelp Takk Endret 26. juli 2009 av KK-f Lenke til kommentar
Alexden2joak Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 det är löst nu CrapCleaner Tog Den xD Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Husk å være nøye med å plassere innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var plassert i feil kategori og er blitt flyttet til korrekt eller mer passende kategori. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Dersom du trur det er malware kan du køyre gjennom veiledninga og poste loggane her i din eigen tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå