[CCM]g|nseng Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 I AIDA staar det: Problem AGP is disabled. This may cause performance penalty. Hvordan skal jeg aktivere AGP? Forslag? Lenke til kommentar
[CCM]g|nseng Skrevet 12. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2003 har lett gjennom hele BIOS men finner ikke en dritt! Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 i min bios så er det noe som heter et eller annet med pci innstilinger og under der er det noe sånn som graphic adapter som man kan sette på PCI eller AGP hvis du sier hvordan hovedkort du har så kan andre med samme hjelpe deg, hvis ikke dette hjalp Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Er vel ikke noen bios instilling da vettu. Uninstaller eller reinstaller AGP driverne dine ! Åssen specs har du forresten ? Burde du fortalt .. . Lenke til kommentar
XzysteRr Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Hei.. Jeg har MSI KT4 Ultra Hovedkort... En dag jeg hadde formatert harddisken og skjermkortdrivere og sånt var installert og alt var klart trodde jeg helt til jeg fyrte opp SOF Double Helix... De hakka som en gud... Jeg fant ut at skjermkortet mitt stod i PCI-Modus.. Granska hele BIOS ut og inn, reinstallerte driver osv.. kødda dritlenge og ble rimelig forbanna... Helt til jeg kom til å tenke på å installere den CD'en som fulgte med Hovedkortet.. der lå det nemlig en AGP-driver ja! Så prøv å få installert AGP driveren din du så funker det nok... :wink: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 g|nseng"]har lett gjennom hele BIOS men finner ikke en dritt! Hvis du ikke finner instillingene så henvenner du deg til manualen din som fulgte med ditt hovedkort. Et annet ting du kan gjøre er å resette BIOS. For normalt sett så står AGP enablet som default, så du vil få AGP'en enablet. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Til meg ligger det under PNP/PCI instillinger i BIOS Så ser du etter Primary Graphics Adapter og setter den til AGP. Slik er det på mitt HK i alle fall MSI KT4V-MS-6712 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå