Christian86 Skrevet 26. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2009 Jeg fikk noen bilder av en hund, som jeg tenkte jeg ønsket tilbakemeldinger på - er det noe i redigeringen som kunne vært gjort med de? Lenke til kommentar
TGB Skrevet 27. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2009 Bilde 1 ble best, tror det hadde blitt enda bedre om hunden løp i mot deg (skrått inn om du skjønner?). Ellers kul effekt med vanndråpene på halen, kanskje enda større blender hadde gjort ting enda bedre? Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 28. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2009 Har du vurdert å gjøre bildet skarpere i postprosess? Det kan ha en heldig effekt på vann og vannspill fanget i øyeblikket Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 28. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. juli 2009 Har du vurdert å gjøre bildet skarpere i postprosess? Det kan ha en heldig effekt på vann og vannspill fanget i øyeblikket Jeg var skeptisk til det - spesielt siden objektivet gjorde det så skarpt som det er der. Jeg følte vel at mer skarphet ville ødelegge. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 28. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2009 likte det øverste best, bra fart i bildet. Enig med TGB at et sidebilde kanskje ikke er den beste komposisjonen i dette tilfelle. Likte ikke gjenskinnet i vannet. Synes også at bildet mangler kontrast. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå