skakkpolakk Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Hvor får jeg tak i ringetoner/midi til SE t310.. ? samme om det er gratis eller ei Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Xeniobus Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 har du prøvd www.sonyericsson.com ? pleier å ha en del ting der Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 www.boomie.com/no/net Der har de polyfoniske ringetoner til de fleste telefonen på markedet Lenke til kommentar
mr. fungus Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Rettelse til bjaa sin post... www.boomi.net dette er en veldig bra side, men det står ikke SE T310 der :-? Ellers er www.eurobate.com og www.inpoc.no veldig bra...Det er bare å lete... Lenke til kommentar
Joddze Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Ikke kjøp ringetoner.De krever jo 15-20kr for en polyfonisk.Bruk heller Google.Søk x midi (x er navnet på sangen) og last ned midi filen som du høyst sannsynlig vil finne.Legg den ut på nettet,jeg bruker home.no funker som bare det.Så laster du den ned via wap med gprs.Har ca 35 polyfoniske som jeg har fått på akkurat den måten.Er veldig billig i forhold til å kjøpe de.Hvis du har en bærbar pc så bruk IR porten til å overføre ringetoner/bilder osv,da blir det helt gratis. Lenke til kommentar
Trio Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Har du joddze greid å slette noen av tonene eller bildene dine?eller er det noen andre som har greid det Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Hvis du har en bærbar pc så bruk IR porten til å overføre ringetoner/bilder osv,da blir det helt gratis. Stemmer så absoulutt!!! Godt tips! Det går vel også ann med BT? Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Tror her skal være en del gratis ringetoner og javaspill. http://www.fredrikweb.com/gratismobil/index.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå