Gå til innhold

tips til nytt skytespill?

Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

jeg har litt lyst på et nytt skytespill å bli avhengig av. like halo veldig godt, men også gears of war. like FPS best. er veldig glad i livsystemet i de spillene. altså at livene lades opp etter en liten sund slik at man slipper å måtte plukke opp health packs.

glemte en viktig ting, det må være til xbox 360.

Endret av Slettet-T9cKWhDpN0
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS

Call of Duty 4 må jeg også støtte. Makan til underholdning.

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

i cod 4, har man liv som lades helt opp om man ikke blir skutt på uansett? er det noe gammeldags krigspill?

er modern warfare noe for meg?

Lenke til kommentar

Livet blir ladet helt opp om du ikke blir skutt på ja, men det tar ikke mange skudd før du er dau. (Hvertfall i HC) COD4 er ett moderne krigspill, fra nåtiden. Det ligger i tittelen, Modern Warfare, vil si nye og moderne våpen, nåtid osv... :) Da har du bare en ting igjen å gjøre. Løp og kjøp! Du kommer IKKE til å angre!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

er single playern rett fram slik at det blir det samme om man spilller det igjen, eller kan man variere hvordan man gjør ting? er det i modern warfare man har kniv?

edit: er cod4 et eget spill som halo 3, og cod4:mw et annet slik som halo 3:odst?

Endret av Slettet-T9cKWhDpN0
Lenke til kommentar

Single Player i MW, er rett fram ja, men du kan variere med vanskelighetsgrad, og hvis du ønsker en ekstra utfordring, kan du prøve å gå hele SP med bare pistol f.eks... Man har kniv i MW, men bare sånn at du klikker på en knapp, så fyker kniven ut. Du kan ikke springe rundt med kniv, sånn som du kan i f.eks. CS.

Lenke til kommentar

Mine favoritter med singleplayer fps i krigssetting er:

Call of Duty 2 (Kanskje det beste? )

Call of Duty 3

Call of Duty 4

:D

Likte også godt BF: Bad Company, så moro å skyte i stykker det meste, og samle gull!

Jeg har også nå bestilt CoD: World at War - som ny selges for kr 249,- på Cdon, se klistret tråd om gode billige spillkjøp til 360, øverst på Microsoft siden.

Endret av Mr_Spock
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...