joaksle Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Hei! Lurte bare på om noen har testet ut om det går an å koble til ett vanlig pc headset ved hjelp av ett usb lydkort (f.eks dette) til PS3'en? :!: Eller må jeg kjøpe bluetooth headset med lyd på bare det ene øre, vis jeg vil snakke med folk? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 du kan bruke vanlige pc headset med usb tilkobling, så nei du må ikke ha bluetooth headset med lyd på bare ene øret vet ikke om løsningen din vil funke.. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Jeg tenker meg at løsningen din vil fungere, siden det er slik et USB-headset er, bare at da er det bare en USB-plugg, ikke minijack->usb Lenke til kommentar
joaksle Skrevet 29. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2009 Jeg tenker meg at løsningen din vil fungere, siden det er slik et USB-headset er, bare at da er det bare en USB-plugg, ikke minijack->usb Men tror du micen vil fungere? Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Leste litt på nettet, det virker som at mic'en ikke kommer til og virke iallefall i enkelte spill. Har du prøvd og koble det til? For jeg leste også at det er flere som sliter med at det ikke kommer lyd gjennom usb headsettet i noen spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå