te8et Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Jeg lurte på om jeg får bedre luft flyt + kjøling om jeg snur front viftene så de de blåser innover istedet? Siden jeg spørr om dette lurer dere sikkert på om jeg har høge temperaturer inne i PC'en, men det har jeg ikke. Har likevell lyst på mer luftflyt Om du/dere ikke vet det, så er det to 120mm vifter forran, en 120mm vifte på sida, og 120mm bak. Og til slutt en stor 200mm vifte på toppen. (Link til kabinett her NB: Ikke min datamaskin) Har kun side vifta som blåser inn nå Lenke til kommentar
Crazymech Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Med mindre du har forandret noe så er vel strengt talt front viftene allerede satt til å blåse innover? Er i alle fall sånn på mitt Antec 900. Lenke til kommentar
te8et Skrevet 26. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2009 Med mindre du har forandret noe så er vel strengt talt front viftene allerede satt til å blåse innover? Er i alle fall sånn på mitt Antec 900. Oi, fant nettopp ut att mine også gjorde det , uten å vite det. Har alltid trodd de blåste utover, så da er problemet løst! Takk skal du ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå