Thanh-Nguyen Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Hei! Jeg skal dra til Japan i begynnelsen av september. Målet er å være der et år der jeg skal drive med noe som interesser meg, men jeg ville legge til en emne her for jeg vurderer å kjøpe en ny mobil når jeg er i Japan. Jeg vurderer den nye iphone mobilen 3GS. Det jeg lurte på om det var mulig å bruke sim kortet som jeg har nå på den? Jeg lurer også på om det er mulig å kjøpe uten abonnement med tanke på at jeg skal bare være der i de tre første månedene og reise hjem igjen for å feire jul før jeg drar ned igjen for ni måneder. Det jeg bryr meg mest om er at jeg skulle kunne bruke den nye mobiltelefonen både i Japan og i Norge. Takk for hjelpen på forhånd. Thanh-Nguyen Lenke til kommentar
War Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Sjekk ut om softwaren som vil være japansk ikke kobbler seg opp for updates mes du er i Norge. Jeg fikk 200kr på hver regning på nettopp dette pga jeg kjøpte mobilen i Tyskland. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå