MrJavalava Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Hei. Jeg er i ferd med å kjøpe en Ford Focus 2004 modell. Jeg lurte på om det finnes noen steder der jeg kan finne brosjyren for bilmodellen? Har søkt endel på google og andre steder, men det ser ikke ut til at brosjyrer for bilmdoeller blir lagret på nett. Er det noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Solosuper Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 ta å ring nærmeste ford forhandler på mandag, og siden vi snakker ford, så spør om å få snakke med en biltekniker og be han fortelle deg de vanligste svakhetene med den bilen og den årsmodellen så sjekker du det opp med den bilen du skal kjøpe. Lenke til kommentar
MrJavalava Skrevet 26. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2009 Kanskje jeg ordla meg litt feil i tråden: Jeg kjenner Ford Focus fra før av, så jeg vet svakhetene med bilen. Det jeg er ute etter, er brosyjren som ble brukt for den bilmodellen. Altså reklamen som ble brukt for å selge bilen. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 De fleste merker har da gamle brosjyrer liggende, selv for utgåtte modeller, siden det finnes en del mennesker som samler på dette. Forhandleren skaffer nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå