Krap Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Jeg har planer om å ta teoriprøven for bil, klasse B en av de nermeste dagene. Jeg har lest i boken som heter "veien til førerkortet", og tatt prøvene på www.prove.no Men jeg lærer best ved å gjøre ting. Problemet er at jeg har tatt testene på prove.no så mangen ganger, at jeg kjenner igjen spørsmålene, og svarer etter hukommelsen, og ikke etter hva som er logisk. Jeg trenger derfor en side ala prove.no der jeg kan øve på teoriprøven. Trenger nye spørsmål, så jeg begynner å tenke igjen, og ikke bare svarer etter hukommelsen. Er det noen andre, gode sider jeg kan se på? Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Teoritentamen.no. Koster 30kr og er aktiv i 24 timer, selv syntes jeg den er bedre en prove.no. Lykke til med teorien og førerkortet! Lenke til kommentar
Premium manegment Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 da bør du jo være klar=) Leste under halve boka, tok noen tester på prove.no og kjørte på! bestod med 4 feil! Lenke til kommentar
Emilkake Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Teoritentamen.no. Koster 30kr og er aktiv i 24 timer, selv syntes jeg den er bedre en prove.no. Lykke til med teorien og førerkortet! Jeg anbefaler også Teoritentamen.no, funket kongebra for meg i allfall Lenke til kommentar
Krap Skrevet 30. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2009 Takk... skal bestille den, og teste den i dag, og kanskje prøve meg på teorien i morra=) Lenke til kommentar
wil Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Hei. Jeg klarte da endelig teoriprøven til bil i går. Fikk 3 feil forresten. Hvis jeg skal være helt ærlig så synes jeg ikke prøvene på nett er så bra egentlig. Prove.no sin teoriprøve er enkel. Dessutten får du vite svarene med en gang. Teoritentamen.no er litt værre skal jeg innrømme, men der kan du også velge å få vite svaret når du har svart. Med andre ord så husker man som regel svarene når spørsmålene kommer siden at det veldig ofte kommer de samme spørsmålene når man tar prøvene. Men INGEN av prøvene på nett kan sammenlignes med de man tar på Trafikkstasjonen. (Jeg sier de fordi at det er forskjellige prøver). Men ja. Prinsippe er stortsett det samme med følgende ting: 1. 45 spørsmål 2. Et riktig svar-alternativ 3. 7 feil tillatt. Nå husker jeg desverre ikke hvordan det var med teoritentamen.no, men på prove.no kan man bruke så lang tid man bare orker. For de av dere som har tatt toeriprøven til bil den siste tiden, så har dere sett at det står noe om at så lenge det ikke står noe annet så er spørsmålene fra føreren sine øyne. På de andre prøvene på nett så kan det være helt andre spørsmål. F. eks om hva skiltene betyr eller noe sånt. Dessutten har du 90 minutter på trafikkstasjonen. Også forresten: Du kan få noen dumme spørsmål som det ikke står noe om i "Veien Til Førerkortet" Boka faktisk. Jeg tok prøven på trafikkstasjonen i går og bestod, og jeg fikk blant annet et spørsmål om hvordan man legger en person som er bevistløst, men som puster. Det står det faktisk ingenting om i boka. Jeg fant det ut på nett kvelden før eller kvelden før det. Husker ikke helt. Lykke til uannsett da Hilsen. wil. Endret 31. juli 2009 av wil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå