Erik den Raude Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Det ville ikke falt i god jord her på berget i alle fall, trass at "man bestemmer over egen kropp", men for all del. Foreldre står ikke på sidelinjen hvis avkommet bevisst ødelegger seg selv vet du. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Det er derfor såpass mange ungdommer fortsatt røyker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Kanskje han tar med maten på rommet og kaster det. Kanskje det hele er et skalkeskjul for anorexi? Du får ha lykke til med prosjektet ditt uansett. Lenke til kommentar
Bluebeard Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Røyker du under perioden? Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 30. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2009 ja, da har jeg avsluttet prosjektet etter 5 dager. hadde tenkt å ta 10, men ombestemte meg da jeg pratet med en eldre bekjent av meg som hadde erfaring med faste. enda fasting er svært bra for å lege kroppen, så ville han påpeke at han selv og samtlige folk han kjente som hadde drevet med fasting til slutt hadde endt opp som overvektige etter endt faste, enda de spiste relativt sunt i ettertid. dette hadde jeg selvfølgelig tenkt på fra før, men jeg visste ikke at det var så lett å bli overvektig etter fasting. når jeg fikk høre om folk som i utgangspunktet var slanke før de fastet og etterhvert ble overvektige så begynte jeg å revurdere hvorvidt det var lurt at jeg fortsatte eller ikke... så derfor bestemte jeg meg å avslutte faste prosjektet i går kveld med en grønnsaksbolle og en banan. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 ja, da har jeg avsluttet prosjektet etter 5 dager. hadde tenkt å ta 10, men ombestemte meg da jeg pratet med en eldre bekjent av meg som hadde erfaring med faste. enda fasting er svært bra for å lege kroppen, så ville han påpeke at han selv og samtlige folk han kjente som hadde drevet med fasting til slutt hadde endt opp som overvektige etter endt faste, enda de spiste relativt sunt i ettertid. dette hadde jeg selvfølgelig tenkt på fra før, men jeg visste ikke at det var så lett å bli overvektig etter fasting. når jeg fikk høre om folk som i utgangspunktet var slanke før de fastet og etterhvert ble overvektige så begynte jeg å revurdere hvorvidt det var lurt at jeg fortsatte eller ikke... så derfor bestemte jeg meg å avslutte faste prosjektet i går kveld med en grønnsaksbolle og en banan. Wuss! Litt skuffende faktisk. Var spenende dette. Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 31. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2009 Hvordan smakte det? FANTASTISK @ jakoozie, ja, ble litt skuffa over meg sjæl, men tørte ikke å ta risikoen på å bli lubben i ettertid. Lenke til kommentar
H3N Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Så faste burde da være noe for meg som prøver å gå opp i vekt? Høres litt motsatt ut Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 det er alltid stille før stormen. tror i alle fall jeg skipper dette. Med tanke på den siste faktaen, er ganske fluffy allerede. Lenke til kommentar
bjelleklang Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Hvis du først skal faste så må du jo få i deg essensielle aminosyrer og vitaminer eller så dreper du jo deg selv. Da blir det ikke bare detox da blir det sakte men sikkert intern celledød. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå