Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Isaac's snodige vann-faste prosjekt

isaac elric

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-INkUtP

Kanskje han tar med maten på rommet og kaster det. Kanskje det hele er et skalkeskjul for anorexi?

Du får ha lykke til med prosjektet ditt uansett.

Lenke til kommentar

ja, da har jeg avsluttet prosjektet etter 5 dager. hadde tenkt å ta 10, men ombestemte meg da jeg pratet med en eldre bekjent av meg som hadde erfaring med faste. enda fasting er svært bra for å lege kroppen, så ville han påpeke at han selv og samtlige folk han kjente som hadde drevet med fasting til slutt hadde endt opp som overvektige etter endt faste, enda de spiste relativt sunt i ettertid. dette hadde jeg selvfølgelig tenkt på fra før, men jeg visste ikke at det var så lett å bli overvektig etter fasting. når jeg fikk høre om folk som i utgangspunktet var slanke før de fastet og etterhvert ble overvektige så begynte jeg å revurdere hvorvidt det var lurt at jeg fortsatte eller ikke...

så derfor bestemte jeg meg å avslutte faste prosjektet i går kveld med en grønnsaksbolle og en banan.

Lenke til kommentar
ja, da har jeg avsluttet prosjektet etter 5 dager. hadde tenkt å ta 10, men ombestemte meg da jeg pratet med en eldre bekjent av meg som hadde erfaring med faste. enda fasting er svært bra for å lege kroppen, så ville han påpeke at han selv og samtlige folk han kjente som hadde drevet med fasting til slutt hadde endt opp som overvektige etter endt faste, enda de spiste relativt sunt i ettertid. dette hadde jeg selvfølgelig tenkt på fra før, men jeg visste ikke at det var så lett å bli overvektig etter fasting. når jeg fikk høre om folk som i utgangspunktet var slanke før de fastet og etterhvert ble overvektige så begynte jeg å revurdere hvorvidt det var lurt at jeg fortsatte eller ikke...

så derfor bestemte jeg meg å avslutte faste prosjektet i går kveld med en grønnsaksbolle og en banan.

Wuss!

Litt skuffende faktisk. Var spenende dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...