kasamo2 Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 (endret) hei igjen:D Jeg lurer på om det går an og ha på din egen musikk du har lagt inn på ps3'n imens du spiller for eks gta iv. Det er det jeg har lyst til og ha egen musikk til. Hadde vært best viss det gikk på radioen men går det imens man spiller bare musikken spiller heletiden? Bare jeg får musikken min:D Vet xbox har noe sånt hvorfor ikke ps3? har de pantent eller hva det greine heter:P Endret 25. juli 2009 av kasamo2 Lenke til kommentar
ull50kk Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Haha er ingen Ps3 ekspert men du kan no bere brenne ut ein cd eller to med go-musikk å spele dei av på eit anlegg/stereo? Hihi kanskje eit dumt svar men men Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Noen spill har støtte for det, andre har ikke støtte for det. Bare å prøve seg frem. Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 25. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2009 Noen spill har støtte for det, andre har ikke støtte for det. Bare å prøve seg frem. ok, men gta iv har ikke det:P var egentlig det jeg ville ha det på Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 det er jo helt på trynet da.når man spiller for eksempel DMC så skal man høre på musikken og lyden fra spillet, ikke fra annlegg.det ødelegger jo 80% av spillinga.. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Microsoft har vel tatt patent på xbox løsningen? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Kan jeg vanskelig tenke meg. Er vel ikke lenge før noen tar patent på å puste. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Kan jeg vanskelig tenke meg. Er vel ikke lenge før noen tar patent på å puste. Mener å ha hørt det, men kan hende jeg tar feil. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Hvordan får jeg til å spille egen musikk i burnout paradise? Finner ingen option for det. Lenke til kommentar
Futurama Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Hvordan får jeg til å spille egen musikk i burnout paradise? Finner ingen option for det. Press Right on the d-pad then go all the way down to Soundtrack > Custom Soundtrack. http://boardsus.playstation.com/playstatio...ge.uid=41705168 Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Sony kan lage det slik at man kan spille fra XMB, for M$ har ikke tatt patent på ingame music fra konsollsoftware. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå