Gå til innhold

Bestille PS3 fra USA

stracci

Anbefalte innlegg

HEI

Trenger en PS3!

Tenkte da at jeg skulle bestille den fra USA fr og spare noen kroner.

er det noen der ute som har gjort dette før?

er det noen som vet om en side som er godt egnet til dette forrmålet?

på forrhond takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

bare husk på at selv om de aller fleste blu-ray filmer er sone fri, så er der fremdeles et system basert på soner. PS3 maskiner fra USA vil bare kunne spille av filmer som enten er sonefrie eller sone A. Her i Europe bruker vi sone B. Flere og flere filmer kommer med sone-inndeling.

Når det gjelder spill er de sonefri, og du vil kunne spille spill kjøpt i hele verden.

Og når du snakker om å spare kroner, ikke glem å regne med 25% mva i tillegg til kjøpsprisen, og et lite gebyr til de som fortoller for deg. Jeg tror helt ærlig ikke du vil spare nok kroner til at det vil være verdt det, men jeg har ikke undersøkt hva slags priser du kan klare å få den for i USA.

Lenke til kommentar

spenningen vill nokk ikke bli et prblem regne me at den e beregnet og kunne kjøre på 110V og 230V

har sett på eBay at prisen der ligger på rundt 300$ så det er litt og spare.

Trudde da at det problemet med sonene var løst for lenge side, men så feil kan man ta...

takk fr svar. :D

Lenke til kommentar

$300 blir rundt 1900kr. Plusser man på frakt (tipper 300kr.) moms på vare og frakt samt et par hundringser i fortollingsgebyr så ender man på rett rundt 2900,- et sted. Ser PSData har ny PS3 til 3290,- pluss frakt. Du kan da spare ca. 500kr. men du må vente mye lengre før du får den, kan få problemer med soner og muligens få hodepine hvis PS3'n ryker og du må sende inn til reparasjon eller bytte.

Lenke til kommentar

Kan so absolutt anbefale å kjøpe fra utlande ja.

Kjøpte en 80GB m/ MSG4, R&C TOD, Ao2 + 2 kontrolla for den nette sum av 4500,-(1 år sia) levert heim, tok kanskje ei veke.

Bestilte fra www.videogamesplus.ca (tollfritt), der bestille eg alle spela mine, ca 60$(kanadiske) for et nytt spel, og som sagt tiliare, er alle spel sonefrie.

Film kan eg ikkje sei noke om, men dei filmane eg har prøvd, funka ivertfall på mi maskin.

Garantien er verdensomspennande(2 år) + reklamasjonsrett(5 år).

Sendte min inn på elkjøp etter at den fryste(slo til den:p) og det gikk fint.

Har ikkje fått den igjen enda, men bør gå bra.

Lykke til!

Kan so absolutt anbefale å kjøpe fra utlande ja.

Kjøpte en 80GB m/ MSG4, R&C TOD, Ao2 + 2 kontrolla for den nette sum av 4500,-(1 år sia) levert heim, tok kanskje ei veke.

Bestilte fra www.videogamesplus.ca (tollfritt), der bestille eg alle spela mine, ca 60$(kanadiske) for et nytt spel, og som sagt tiliare, er alle spel sonefrie.

Film kan eg ikkje sei noke om, men dei filmane eg har prøvd, funka ivertfall på mi maskin.

Garantien er verdensomspennande(2 år) + reklamasjonsrett(5 år).

Sendte min inn på elkjøp etter at den fryste(slo til den:p) og det gikk fint.

Har ikkje fått den igjen enda, men bør gå bra.

Lykke til!

PS: når det gjelde strømkabel, kan du bare bruke en heilt vanlig pc-kabel(PS3 har innebygd omformer) :D

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...