GalFisk Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Må si jeg lot meg imponere av Vietcong, første spillet jeg har spilt der natur faktisk ser 'naturlig' ut, og dessuten diggbart gameplay og veldig varierte oppdrag. Jeg vet ikke hvor realistisk/historisk korrekt det var i forhold til den virkelige krigen, men det var ille nok som det var, djevelsk bra AI og bra samspill mellom modeller og miljø (folk gjemmer seg bak trestammer og hjørner, dukker bak steiner, klatrer over hinder m.m. digget også "AI-showoff"-en som ble kjørt bak rulleteksten... Lenke til kommentar
mbst Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 PC-versjonen av GTA - Vice City Lenke til kommentar
Grizzkhit Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 PLANETSIDE Må bare prøves Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 ... mange som fortsatt mener StarCraft har glimrende grafikk, men det er jo mest fordi de er store tilhengere av det... Tja, StarCraft har da udiskutable visuelle kvaliteter. Bare synet av 'harvesterne' (eller hvadetnåheter - er ingen ihuga SC-spiller) som sanker krystaller eller utfører andre oppgaver - bare synet av de små animerte robotene er jo en fryd. Synes på ingen måte WarCraft 3 er penere. Når det gjelder spørsmålet som stilles av trådstarteren, blir jeg litt usikker. "Beste spill akkurat NÅ" må jo nødvendigvis eksakt tilsvare "Beste spill noensinne". I så fall stemmer jeg for Outcast, Half-Life, The Beast Within, Thief, Grim Fandango, The Secret of Monkey Island, Hitman 2 og alle de andre (http://forum.gamer.no/viewtopic.php?t=6418...er=asc&start=20). Klassikere er nå en gang klassikere. Hvis man virkelig vil ha noe rykende ferskt, ser Zelda: The Wind Waker ut til å ha de kvaliteter man krever av en klassiker. Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 ... mange som fortsatt mener StarCraft har glimrende grafikk, men det er jo mest fordi de er store tilhengere av det... Tja, StarCraft har da udiskutable visuelle kvaliteter. Bare synet av 'harvesterne' (eller hvadetnåheter - er ingen ihuga SC-spiller) som sanker krystaller eller utfører andre oppgaver - bare synet av de små animerte robotene er jo en fryd. Synes på ingen måte WarCraft 3 er penere. Jeg må si jeg er imponert over at du klarer å skrive forståelige innlegg, med så dårlig syn.... Jeg applauderer Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Eve-onlinne og anarchy-online Lenke til kommentar
picachu Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 1. BloodRayne, BloodRayne, BloodRayne 2. UT2K3 3. UT (det gamle) 4. SplinterCell (PC) . . . 878. CounterStrike PS. Gleder meg til HalfLife 2, Doom3 og den nye versjonen av UT Lenke til kommentar
godsairforce Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Warcraft III og Splinter Cell ruuler Lenke til kommentar
PeeJay Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Herregud, det er jo uten tvil Grand Theft Auto 3: Vice City. Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Såda alle (begge) VC-hypere, når de fleste av ovenstående innlegg ble skrevet var GTA3VC4PC bare et lite kryp låst inne i en boks hos produsenten, og det er fortsatt mange (meg inkludert) som ikke har fått reket seg til å rappe (evt kjøpe) det ennå, og derfor fortsatt har en gyldig grunn til å si at de synes [etellerannetspillsomikkeergta3vc] er det beste akkurat NÅ. Men vi kommer nok til å se lyset, bli frelst og innse hvor blinde vi har vært, vi også. Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 GTA: Vice City på PC er knall, ja. Nydelig å suse rundt på motorsykler Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Enig med deg oerhört, Starcraft er penere enn Warcraft 3, dvs finere å se på, grafikken er selvfølgelig mer avansert i War3, men det er ikke nødvendigvis to sider av samme sak Sjøl er jeg blitt hekta på Dark Age of Camelot (med Shrouded Island, exp pack) og vil påstå det er et rimelig bra spill. En del interessante ting er blitt gjort for å minimere problemer som har plaget tidligere mmorpg Lenke til kommentar
-ZeNoN- Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Det er ikke tvil! for de som liker strategi spill er spillet over alle spill C&C Generals!! Lenke til kommentar
pcverden Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 GTA: Vice City på PC er knall, ja. Nydelig å suse rundt på motorsykler Enig. Har selv spilt spillet i over 30 timer nå og jeg regner med at jeg kommer til å spille det hvertfall 20 timer til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå