aiuL Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Lurte på hva folket spilte for tia ? Og hva er det beste spillet til Pc akkurat nå ? - Da mener jeg totalt med grafikk, gameplay osv. Har personlig problemer med å finne noen bedre enn Morrowind enda.. Så ufattelig avhengighetsdannende og flott grafikk(selv om jeg har pause fra det nå). :wink: Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 tjaa, det blir vel litt som å spørre hvilken frukt som er best for tida... og da mener jeg den frukten med best grafikk og smak og generelt utseende OG bakgrunnshistorie, så ikke føy meg av med dumme, korte svar her nå! asså, dette kommer jo selvfølgelig an på hva folket liker, og tonnevis av eyecandy bør ikke nødvendigvis bety bra grafikk... kjenner for eksempel mange som fortsatt mener StarCraft har glimrende grafikk, men det er jo mest fordi de er store tilhengere av det... jeg kan jo svare for meg selv på det øverste spørsmålet ditt; er veldig glad i WarCraft 3, venter i ulidelig spenning på Frozen Throne og skal snart kjøpe meg Freelancer for DET hadde deilig grafikk og gameplay etter min mening... Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Ja i grafikk blir det vell UT 2003 eller Toca race driver ( de er mine favoritter i spill generelt oxo)! Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 tjaa, det blir vel litt som å spørre hvilken frukt som er best for tida... og da mener jeg den frukten med best grafikk og smak og generelt utseende OG bakgrunnshistorie, så ikke føy meg av med dumme, korte svar her nå! Frukt med grafikk og bakgrunnshistorie, faktisk. Men må nok si Warcraft 3. Ellers kunne jeg sagt SW:KOTOR. Men det er ikke ute ennå. Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Counter-Strike Går aldri lei det spillet, tror jeg da. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 tja, jeg må iallefall bytte ut våpen modeller en gang i blandt, for ikke å gå lei.. Lenke til kommentar
el_krapyl Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Hva enn du gjør, ikke hør på han som sa counter-strike! Spillet er jo eldre enn bestemora mi omtrent Hva freelancer angår, vil jeg ikke anbefale det, med mindre du har lyst å runde et spill etter 15 timer. Splinter cell er det jo bra grafikk på, og ganske så fet gameplay, ihvertfall hvis du liker "spionspill". Alt kommer an på hva slags type spill du liker. Ellers er det mye bra spill ute og går for tida, men du finner nok ut av det. Lenke til kommentar
Spiffen Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Splinter cell er bra jeg liker godt rinbow spilla har den alle Lenke til kommentar
Phreak^ Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Tom Clancy er genial ja. Og spill som Neverwinter Nights, The Elder Scrolls III Morrowind og sånn blir jeg aldri lei av før jeg ikke finner NOE mer å gjøre i de gigantiske spillverdnene! Noen som kan si imot? Lenke til kommentar
tåa Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Tom Clancy er genial ja. Strengt tatt så har jo ikke Tom Clancy noe som helst å gjøre med Tom Clancy-spillene utenom basisen på hans bøker. Men hvis du mente på forfatter-siden kan jeg si meg enig. Han skriver utrolig bra, og dessuten realistisk, som et resultat av alt forarbeidet hans. Det er lite den mannen ikke vet om det amerikanske sikkerhets-systemet, og det han ikke vet, er enten uinterressant eller topp hemmelig. :wink: Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Tom Clancy er genial ja. Strengt tatt så har jo ikke Tom Clancy noe som helst å gjøre med Tom Clancy-spillene utenom basisen på hans bøker. Men hvis du mente på forfatter-siden kan jeg si meg enig. Han skriver utrolig bra, og dessuten realistisk, som et resultat av alt forarbeidet hans. Det er lite den mannen ikke vet om det amerikanske sikkerhets-systemet, og det han ikke vet, er enten uinterressant eller topp hemmelig. :wink: så ufattelig lame du er. Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 FallOut 1 og 2 ELD-gamle men fortsatt ufatterlig bra!! Ellers vil jeg henge meg på NeverWinter Nights og nevne: Devine Divinity Lenke til kommentar
Marvel Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 ..Hva freelancer angår, vil jeg ikke anbefale det, med mindre du har lyst å runde et spill etter 15 timer. Nå brukte ikke jeg noe særlig mer en 15 timer på å runde Splinter Cell. Freelancer har i tillegg til singleplayer delen et par timer med underholdning i multiplayer. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 akkurat nå? må vel være Postal 2 men, det er jo tett fulgt av Fallout 2, som jeg nettopp har begynt på igjen (SKAL fullføre det denne gangen ). Forresten, er Clive Barkers Undying et godt kjøp? Barker himself er jo et litterært geni på King's nivå, men har hørt en god del blandede menginger om spillet Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Har du ikke spilt Baldurs Gate-serien anbefaler jeg den! Er nesten ferdig med BG1 nå, Tales Of The Sword Coast kommer i posten snart.. Grafikken er kanskje ikke helt på topp, men det er gameplayet! Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Planetside! Utrolig bra! Ligner på Tribes hvis du(dere) har spilt det. Lenke til kommentar
tåa Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Tom Clancy er genial ja. Strengt tatt så har jo ikke Tom Clancy noe som helst å gjøre med Tom Clancy-spillene utenom basisen på hans bøker. Men hvis du mente på forfatter-siden kan jeg si meg enig. Han skriver utrolig bra, og dessuten realistisk, som et resultat av alt forarbeidet hans. Det er lite den mannen ikke vet om det amerikanske sikkerhets-systemet, og det han ikke vet, er enten uinterressant eller topp hemmelig. :wink: så ufattelig lame du er. Hva behager? Alt jeg skrev var at Tom Clancy er en god forfatter. Har du problemer med det? Lenke til kommentar
[Guru3D]Headshot Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Battlefield 1942 Blir aldri lei, å som jeg gleder meg til secret weapons of ww2 Ellers så er Postal 2 digg. Lenke til kommentar
bsa Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Akkurat nå spiller jeg EVE-online. EVE-online Er vel ikke spillet for de som må ha action hele tiden, men en fin avveksling for de som begynner å bli lei av Wolfenstein spillene. Grafikken er suveren, og du runder det ikke på 15 timer bsa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå