Gå til innhold

Creative Zen X-FI, får ikke slått på/ladet eller installert

Anbefalte innlegg

Fikk min Creative ZEN X-Fi i dag og var lykkelig siden jeg da får hørt på musikk på flyet i morra... men det varte ikke lengre enn et par timer >.<

Jeg har installert software'n fra CD'n. Når jeg da kobler MP3 spilleren på PC'n så kommer den ny hardware funnet tingen opp og windows installerer drivere automatisk. Det windows da finner ( har sett i device manager) er:

HID-complicant device og installerer en driver fra 2001 som microsoft har lagd

USB human Interface Device, samme her driver fra 2001 og microsoft

Men jeg får fortsatt ikke slått på spilleren, ser ikke at ladelyset blinker og programmene fra cd'n som fulgte med finner den heller ikke. Er vel ikke et batteri som skal inn på den en eller annen plass?! finneri ikke noen plasser man kan opne den på en slags måte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Lol, HID betyr at dataen tror det er en mus eller et tastatur xDDDDD

Anyways, Z-fi er MTP basert. Softwaren som er med er bortkastet diskplass og totalt unødvendig, bare sørg for at du har nyeste windows media player installert (INNSTALLERT, du trenger ikke bruke den) og thats it.

Når det kommer til selve problemet, er det sannsynligvis en dau spiller. Er en liten sjanse for at batteriet har sovna, du kan prøve å koble den i USb porten og la den stå en stund, evt se om det er et resehull der et sted, men den må nok tilbake dit den kom fra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...