Monicaott Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Jeg kjøpte meg en lg kp500 med flexitalk 199,- 12 mnd binding. Den har enda ikke gått ut, men så har jeg så sinnsykt lyst på en iphone... Om jeg bestiller den med flexitalk, må jeg da betale bruddgebyr for å ha avsluttet det med lg, og så kjøpe iphone, eller blir det bare lengre binding? Lenke til kommentar
marvol Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Tror nesten at du må betale ut det forrige, også få ny binding på Iphone, men jeg er ikke helt sikker Lenke til kommentar
Babality Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Du kan alltids bestille mobilen på nytt nummer med en ny 12 måneders avtale, men bruke det andre sim-kortet. Flexitalk med binding har ikke noe minimumsfakturering så du har egentlig ikke noe tape. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Du kan alltids bestille mobilen på nytt nummer med en ny 12 måneders avtale, men bruke det andre sim-kortet. Flexitalk med binding har ikke noe minimumsfakturering så du har egentlig ikke noe tape. Bortsett fra at du får 400 kr fast hver mnd'e fremover. men det er jo opp ti deg og avgjøre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå