ATI vs GeForce Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Hei. Har nettopp innstallert windows 7 på pcen min. Hovedkortet mitt er Asrock dual sata2 939. En kompis fortalte meg at når jeg lastet inn windows 7 for første gang ble alle drivere automatisk innstallert, deriblant nettverkskort driver. Det viser seg nå at jeg ikke kommer meg på nett fordi jeg har ingen tilkoblinger, ergo nettverkskortet er ikke "aktivert". Så jeg gikk på internett med en annen pc og fant driveren, men det viser seg at driveren ikke funker med windows 7. Jeg søkte slik: asrock dual sata2 ethernet driver Men man er nødt til å velge OS, og windows 7 er ikke et alternativ... Hva gjør jeg for å nettverkskort aktivert/innstallert driver på ? ? ? På forhånd takk Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 26. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2009 Ingen andre alternativer? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Tror det er lite å gjøre med ULI nettverkskontroller. Ref: http://social.technet.microsoft.com/Forums...a2-166586c457c3 Sette inn et billig ethernet pci kort kanskje. Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 26. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2009 Nå har jeg satt i et gammel nettverkskort, fant driveren på nett, men samtidig er det ikke en driver for windows 7. Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå