jespah Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Ja, hvor mye kan kreve av denne etter snart et års bruk (kjøpt i september)? Da jeg kjøpte den, hadde den en salgspris på 14000. Har ikke sett at noen fysiske butikker fører denne lenger (naturlig nok), mens prisguiden viser at den billigste ligger til i underkant av 9000. Med frakt osv vil den totale prisen da overstige 10 000. TV'en er meget pent brukt og ser helt ny ut, jeg selger den kun fordi jeg har fått tilgang til et hinsides tilbud på 55" LED fra Samsung for kun 18 000. Så for meg at jeg kunne få maks 7500, hva tror folk om det? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 De ble solgt for 7800,- på slutten på det billigste og tror folk flest ønsker ny teknologi når de først skal invistere i ny tv... Klarer du å selge den for 7500,- så er du er bedre selger en meg og jeg har 20 år bak meg i yrket. Jeg hadde ikke gitt et øre over 4000,- for en slik tv men så syntes jeg 40 tommer er ukurant også (for liten) men tror det er mer realistisk en hva du drømmer om... Lenke til kommentar
jespah Skrevet 25. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2009 Faktum er jo at denne fortsatt er bedre enn de aller fleste andre - om ikke alle - tv'er i prisklassen 6000 - 8000. Jeg jobber selv i elektrobutikk og følger med en del på produktene, så en viss fagkunnskap vil jeg si jeg besitter. Du sier de ble solgt for 7800, vel som nevnt så var den billigste nettprisen nå på ca. 9000, som er mer relevant enn den gamle prisen. Enig i at folk ønsker ny teknologi når de skal kjøpe ny tv, men bruktmarkedet eksisterer i aller høyeste grad for det. 40 - 42" er den vanligste størrelsen for folk flest, selv om både du og jeg ønsker større, så det argumentet trur jeg blir for subjektivt. Størrelsen hindrer nok ikke salget. Men å selge den for usle 4000,- ville vært som å vinne i lotto for den heldige. Mener nå jeg. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 (endret) Det er jo bare å prøve seg men men hvem gir 7500,- for en et års brukt 40 Samsung 656 tror du? Problemet ditt er at de som virkelig har peiling på tv-er vil ha en bedre Samsung mens andre som ikke skjønner bæra ser at de får jo en ny 42 LCD feks på Elkjøp til 5000, og velger heller det trygge... Nei brukmarkede på flatskjemer er steintøft og flatsjermer regnes som ferskvare og skal de omsettes for en fornuftig pris så må nok familie, venner eller naboer kjøpe og like deg virkelig godt dessverre. Jeg prøvde å selge min 2 år gamle 42 plasma Hitachi for 2 år siden, den kostet 22,000,- og var veldig bra den gangen men den gikk til naboen for 3500,- etter 4 uker på finn.no.. Men det er jo lov å prøve seg... Endret 25. juli 2009 av Jada-jada Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Jeg må støtte jada-jada her for disse tv-ene synker svært fort i verdi og man kan få ganske gode nye tv-er til den prisen du ønsker. A6 er ikke lenger konge på haugen, sånn er det bare. Du kan prøve å strekke deg mot 5000, men jeg tviler på at du får noe mer. Da er du i så fall veldig heldig. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Jeg vil personlig tro det ikke bør vøre umulig og få 4-5000for den. 656 serien er jo en veldig populær serie, men mye pga prisen, kjpte min 46" 656 for et halvt år siden, da kostet den 12k. Om jeg var deg tror jeg jeg ville tatt vare på TV-en, kanskje satt den i et annet rom? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå