Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

invitert på fest kjenner ingen

Gjest Nervøss

Anbefalte innlegg

Gjest Nervøss

hei

jeg er som tittelen sier ivitert på en fest hvor jeg kun kjenner verten litt..

er innstilt på og ta turen men trenger egentlig litt hjelp med pua gjengen kaller for inner game..(?) mao trenger litt hjep til å manne meg opp. også mens vi snakker om det noen raske tips til hvordan jeg blir den typen alle vil snakke med?

håper på noen raske og gode svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, å få folk til å prate med DEG er jo ikke så lett uten videre.

Men min tommelfinger regel er vel å dele av deg selv så deler andre av seg selv. Når jeg er på fester der jeg kjenner få eller nesten ingen så pleier jeg å ha det som utgangspunkt. Gå bort til noen og spørre hvem de kjenner der for å plassere dem i det sosiale "kartet". Når du har gjort det med en 3 - 4 personer i løpet av noen timer så begynner du å skjønne hvordan miljøet henger sammen. Og ut fra det begynner du også finne ut hvem som er interesante og prate med.

Det verste du kan gjøre er å drikke av nervøsitet og bli den som er så usikker og drita at man overdriver alt. Ta det rolig og vær snill og del av deg selv...så skal du se dialogen går glatt.

AKIRA

Lenke til kommentar

Smil og se hyggelig ut slik at folk ikke er redde for å prate med deg, vær der det skjer noe og ta initiativet til å starte leker eller hva enn det måtte være :)

edit: Veldig kort og generelt. Som Akira sa - få greie på hvordan det sosiale miljøet der er

Endret av Mr.Graves
Lenke til kommentar

adopter miljøet ja :)

det jeg pleier å gjøre rundt nye folk er å komme med et par morsomme drikkeleker, hjelper seff hvis du har et par på din side som kjenner til leken fra før av, men hvis du vil prøve på dette så må du være så inkluderende som mulig, og samtidig ikke spille rollen som "sjef".

ha i bakhodet når du går ut at folk er der for å drikke og ha det gøy, ikke se på det negativt at du ikke kjenner noen, tenk heller at nå har du en enestående sjanse til å bli kjent med mange nye :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...