nilsth Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Prøver å streame noen av de mange lydklippene som ligger ute på NRK Petre sine nettsider. Tidligere gikk dette greit, men nå viser statusbaren i det mediaplayer vinduet som kommer opp bare "buffering". Har prøvd å stille på buffer instillingene, men det hjalp ingenting. Er det routeren (SMC7004BR) min som skaper problemer? Har forøvrig Telenor ADSL oppkobling. Poster spørsmålet her, da jeg antar at det er et nettverks problem, og ikke et problem med lyden forøvrig (streaming fungerer ellers). På forhånd takk! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Det kan jo være klippet som er b0rken. Gi oss et eksempel, da vel. Lenke til kommentar
nilsth Skrevet 12. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2003 Jo, er jo en mulighet, men det er jo noe rart at ingen klipp på NRK sidene fungerer. Men OK, dette klippet f.eks fra Karate fungerer ikke på min maskin: http://www2.nrk.no/magasin/upunkt/lydiospi...964&aid=2126626 Lenke til kommentar
Lch Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Funker fint her. Du kan jo forsøke å tukle med Options/Advanced/Change og se om det nytter å skru av proxy, f.eks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå