k1mzor Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Hvilken teoribok er aktuell å lese per dags dato, hvis man skal prøve seg på tung sykkel? Har tittet litt på denne. Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Jeg tok prøvene på www.teoritentamen.no og www.prove.no mange ganger. Klarte teorien på første forsøk Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Jeg leser for tiden i boken du linker til TS, skal ta lappen for A1. Det er samme teoriprøve, og det var denne boken de på trafikkskolen anbefalte meg. Men som Andie sier, mange bare tar de testene mange ganger og klarer seg med det. Mange av spørsmålene er logisk, som at man skal stoppe opp og vente og ikke kjøre så fort som mulig forbi mens man tuter om en blind person er på vei over gangfeltet. Men det er også mye som er litt sånn teknisk, som hvor langt man kjører på 1 sekund i 80km/t, stopplengde og slikt, og litt om bremser etc. Slike ting kan være fint å fange opp i den boken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå